גולן וגלובוס התאחדו מחדש: הקימו חברת הפקות, מיראקל

מנחם גולן ויורם גלובוס רושמים עוד פרק בסאגה ההוליוודית שלהם. השניים הודיעו בסוף השבוע על איחוד מחודש, והקמת חברת הפקות הוליוודית חדשה שתקרא "מיראקל (נס) הפקות".

לטענתם, החברה תפיק 7 סרטים בשנה הראשונה לפעילותה, בתקציב כולל של 70 מיליון דולר שעדיין לא גוייסו. את פעילות החברה תממן חברת נורת אמריקן הלת אנד פיטנס, שמפעילה רשת מועדוני בריאות ונסחרת בבורסה.

גולן (67) וגלובוס (54) ישתפו פעולה עם חברת ההפקות "פיקוק פילמס" שבבעלות משה ושמעון ביביאן, ועם האמרגן והמפיק ג'ון אפוסטל, שיופקד על חטיבת המוסיקה של מירקל פיקצ'רס.

בתקופה האחרונה ביים גולן צמד סרטים הוליוודיים דלי תקציב: האחד אודות רצח מעצב האופנה ג'יאני ורסצ'ה והשני מותחן פעולה עבור חברת ההפקות ניואייג' בבעלות יוצאי קנון (לשעבר בבעלות גולן וגלובוס) אבי לרנר ודני דימבורט.

מנחם גולן ויורם גלובוס הם דודנים. שניהם רכשו ופיתחו בשנות ה-80 את חברת קנון, שהתבססה על סרטי פעולה, עד שקרסה. ב-1989 השתתפו השניים בהשתלטותו של הקולנוען האיטלקי ז'אן-קארלו פארטי על חברת מטרו-גולדווין-מאייר. החברה התמוטטה ועוקלה על ידי בנק קרדי ליונה, שמימן את ההשתלטות, כעבור שנה. מאז נפרדו דרכיהם. «מאת ניר נתן, לוס אנג'לס «גולן וגלובוס התאחדו מחדש: הקימו חברת הפקות, מיראקל «