דוידי גילה פורש מדי.אס.פי.סי לטובת פעילות פילנטרופית

דוידי גילה, האיש שביקש אשתקד לרכוש את השליטה בחברת סאיטקס, פורש לעסקים פרטיים. דוידי גילה הוא מייסדן של שתי חברת ההיי-טק המצליחות, די.אס.פי גרופ ודי.אס.פי קומיוניקיישן, אשר מניותיהן נסחרות בוול-סטריט. שתי החברות מפתחות צ'יפים ייחודיים לתחום התקשורת, ומניותיהן רשמו בשנה האחרונה עליות שערים חדות.

על פי דיווח, ששיגרה אמש די.אס.פי קומיוניקיישן אל הבורסה האמריקנית, מתכוון גילה לפרוש בקרוב מתפקידו כיו"ר דירקטוריון של החברה. גילה הודיע לחברה, כי הוא יצמצם את מעורבותו בפעילות השוטפת של החברה בשל פרישתו לעסקים פרטיים, אותם הוא ישלב עם פעילות פילנטרופית - כלשון ההודעה.

גילה יישאר פעיל בדי.אס.פי.סי כיועץ למנהל העסקים החדש של החברה, נתן הוד. הוד מונה במקומו של גילה ליו"ר הדירקטוריון, לאחר שבשנה האחרונה כיהן כנשיא החברה וכחבר בדירקטוריון.

בשנה שעברה עלה שמו של גילה לכותרות בזכות הצעת רכש, במסגרתה פנה אל בעלי המניות בסאיטקס והציע להם לרכוש את מניות השליטה בחברה לפי מחיר של 25 דולר. לאחר התנגדות גורפת של כל בעלי המניות המרכזיים בסאיטקס, בראשם דסק"ש וכלל אלקטרוניקה, נסוג בו גילה מהצעתו. כיום, אגב, נסחרת מניית סאיטקס לפי מחיר של 12 דולר. «אמיר אייזנברג «דוידי גילה פורש מדי.אס.פי.סי לטובת פעילות פילנטרופית «