דיגיטל בעקבות קמפיין "אינטל בפנים"

חברת המחשבים דיגיטל הולכת בדרכה הפירסומית של אינטל, ותשקיע, עם שותפים, כ-10 מיליון דולר בקמפיין תדמית למעבד שלה, "אלפא", בדומה לקמפיין של אינטל.

מדובר בקמפיין "אינטל בפנים", שיזמה החברה במשותף עם חברות אחרות, ובמסגרתו מוסיפות הללו למודעותיהן בתחומי מחשבים את הלוגו "אינטל בפנים", במטרה לבנות תדמית ולהגדיל ביקוש לשבבי הפנטיום.

דיגיטל מעוניינת ללכת בדרך דומה בעניין ה"אלפא" שלה, והיא הגיעה להסכמה עם שתי חברות - סמסונג מקוריאה ומיצובישי מיפאן - על תמיכה כספית בפירסומים של חברות אחרות, שיציינו במודעותיהן את הסיסמא "מבוסס אלפא", ("ALPHAPOWERED"). שתי החברות, סמסונג ומיצובישי, הן בעלות זכויות לייצור האלפא.

דיגיטל מחקה טקטיקה של אינטל, למרות שהיא מאשימה אותה בגניבת טכנולוגיה ממנה. בחודש שעבר הגישה דיגיטל תביעה בעניין זה לביהמ"ש. אינטל מכחישה את ההאשמה.

קמפיין "מבוסס אלפא" מנוהל על-ידי סוכנות DDB-נידהם מניו-יורק, והוא יופיע תחילה בעיתונות מחשבים מקצועית, ומאוחר יותר יתרחב גם למגזינים בעלי תחומי עניין רחבים יותר ולעיתוני עסקים. רוב התקציב מיועד לארה"ב, וחלק קטן גם ליפאן ולגרמניה. המימון יחולק בשווה בין שלוש חברות המחשבים.

השבב "אלפא" יצא לשוק ב-92', ונועד לתחנות עבודה ולשרתים. היום מעוניינת דיגיטל להרחיב את מעגל המשתמשים בו, גם לבעלי "חלונות NT". החברה מקווה להגיע ל-%20-%30 מכלל 40 מיליון משתמשי "חלונות NT", הצפויים בשנת 2000. « «דיגיטל בעקבות קמפיין "אינטל בפנים" «