הבונדס גייס 11 מיליון דולר בארוחה לכבוד מייקל מילקן

השרים שרנסקי, ליבנת וקצב השתתפו בארוחה שהינחה לארי קינג

אג"ח בשווי מעל 11 מיליון דולר מכר אמש (א') ארגון הבונדס בארוחת ערב מפוארת שנערכה לכבוד מייקל מילקן, מייסד שוק אג"ח הזבל, אשר ריצה מספר שנות מאסר ושוחרר בשל מצב בריאותו הלקוי.

את הערב הינחה לארי קינג. 1,500 איש פקדו את האירוע, ובין אורחי הכבוד היו רופרט מרדוק ורעייתו, משולם ריקליס, ביל בלזברג ומרווין אדלסון (בעלה לשעבר של ברברה וולטרס שהזמין לפני מספר שבועות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לסוף שבוע בביתו באספן, קולוראדו).

נתניהו, שביטל את השתתפותו באירוע בשל המו"מ על חברון, נשא נאום שהועבר מלשכתו בירושלים באמצעות לוויין.

הנאום היה פוליטי בעיקרו, והסביר את עמדות ישראל במו"מ. שר התיירות משה קצב, שרת התקשורת, לימור ליבנת, ושר התמ"ס, נתן שרנסקי, ייצגו את הממשלה.

מילקן ואחיו לוואל, אורחי הכבוד של האירוע, הם תורמים נלהבים של ישראל. אמש רכשו אג"ח בשווי 2 מיליון דולר.

אוניברסיטת בר-אילן (אשר מילקן הוא מתורמיה הנדיבים) השקיעה 100 אלף דולר, זוג אמריקאי קנה בונדס במיליון, ונשיינ'ז בנק - 600 מיליון דולר.

על הבונדס אמר בנאומו מילקן, שהמציא את האג"ח גבוהות התשואה והסיכון: "האג"ח של ארגון הבונדס נותנות תשואה גבוהה וסיכון נמוך.

בישראל יש הזדמנויות עצומות. החזון שלי למאה הבאה הוא שזו תהיה מאה שתשלב ביולוגיה עם כימיה ופיזיקה.

"אלה שיתמחו במדעים, הללו יבואו על שכרם. ההשקעה בישראל צריכה להיות לא רק בדולרים אלא גם בטיפוח מערכת החינוך". הקרן של מילקן מרבה לתרום למוסדות חינוך ופרוייקטים חינוכיים, בארה"ב ובישראל. «מאת מרי שגיא, ניו-יורק «הבונדס גייס 11 מיליון דולר בארוחה לכבוד מייקל מילקן «השרים שרנסקי, ליבנת וקצב השתתפו בארוחה שהינחה לארי קינג