הוחלט סופית: תחרות מיס יוניברס תיערך השנה בהוואיי ולא באילת

קדוש יבקש ממארגני התחרות לקיימה באילת בשנה הבאה

חברת ההפקות של תחרות מיס יוניברס החליטה סופית שלא לקיים את התחרות השנה באילת. התחרות תתקיים בהוואיי. זאת, לאחר ששר התיירות, משה קצב, לא נענה לבקשת החברה וראש עיריית אילת, גבי קדוש, להקציב 2 מיליון דולר כהשתתפות המדינה בהפקה, שעלותה 5-4 מיליון דולר. ההחלטה התקבלה בסוף השבוע שעבר.

לדברי קדוש, בימים הקרובים הוא יפנה להנהלת החברה, בבקשה לקיים את התחרות באילת בשנה הבאה. לדבריו, בשבועיים האחרונים, מאז החליט קצב שלא לתמוך כספית בקיום התחרות, פעלה העירייה בשיתוף עם גורמים ממשלתיים ועסקיים פרטיים, בארץ ובחו"ל, לגייס כספים על מנת לקיים את התחרות באילת.

אתמול (ב') שיגר יזם התחרות באילת, לוי קושניר, מכתב לקדוש, ובו מסר על החלטת החברה שלא לקיים את התחרות באילת. כפי שפורסם ב"גלובס", קושניר הוא שותפו של יוסי פלד, שהיה יו"ר עמותת היובל בעת ייזום התחרות. בהודעת החברה נאמר, כי הפקת התחרות היתה מתוכננת להיות באילת, אולם עמדתו של קצב גרמה לביטולה.

בעקבות הודעת החברה, שיגר היום (ג') קדוש מכתב נזעם לקצב, בו כתב: "את ביטולה של התחרות באילת אתה יכול בהחלט לזקוף ל'רשימת ההישגים' המפוארת שכבר צברת בתפקידך כשר התיירות. הפסדנו 2.5 מיליארד צופים, שיכלו לראות את אילת והמדינה באור חיובי, הפסדנו חודש שלם של תפוסה מלאה בבתי המלון באילת, הפסדנו מאות עיתונאים וצוותי טלוויזיה מכל רחבי תבל, הפסדנו הכנסות מהגידול במסחר, והפסדנו הזדמנות פז". «מאת גדי גולן «הוחלט סופית: תחרות מיס יוניברס תיערך השנה בהוואיי ולא באילת «קדוש יבקש ממארגני התחרות לקיימה באילת בשנה הבאה