הקשיים בפולגת: עשרות עובדים יפוטרו, בכירים יפרשו ומשרדים ייסגרו

בעקבות הקשיים אליהם נקלעה פולגת תנקוט החברה בסידרה של צעדי התייעלות: עשרות עובדים יפוטרו, בכירים בחברה עומדים לעזוב ומשרדי הנהלה ייסגרו. הראשון בין בכירי פולגת שיעזבו בקרוב - סמנכ"ל הכספים, ישראל יעקובי.

תשלובת פולגת והנהלת כלל תעשיות בעלת השליטה בתשלובת, מתכננים לסגור את מרכז הרשת בפתח-תקוה ולהפעיל את משרדי ההנהלה מהמרכז היצרני של פולגת בקריית-גת. המהלך יביא לפיטורים של עשרות עובדים.

כפי שפורסם, בודקת הנהלת כלל תעשיות את האפשרות למזג או למכור את רשת חנויות פולגת לחברת כיתן, גם היא בשליטת כלל תעשיות. מנכ"ל כיתן, עזרי גונן, ומנכ"ל פולגת, מוטי בראון, תומכים בשילוב בין החברות.

רימון בן שאול, מנכ"ל כלל תעשיות, אמר בתגובה: "מצמצמים כוח אדם במטה החברה כדי להתאים את גודל ההנהלה למכירות שנמצאות בירידה". הוא ציין עוד כי בימים אלה מאחדים את מערכות הכספים של רשת פולגת ושל החברה היצרנית, וזו הסיבה לעזיבתו של סמנכ"ל הכספים של פולגת. לדבריו, "בינתיים הרשת ממשיכה לפעול תוך נקיטת צעדי התייעלות". בן שאול אישר כי ממשיכים לשקול מכירה או מיזוג של רשתות פולגת בחברת כיתן.

דוברת פולגת, ענת ויס, מסרה כי "אכן רשתות פולגת נוקטות צעדי חסכון והתייעלות נוכח ההאטה במשק ומתארגנות בהתאם לתקופה הבאה שהתחזיות מצביעות כי תימשך בה ההאטה".«מעריב«הקשיים בפולגת: עשרות עובדים יפוטרו, בכירים יפרשו ומשרדים ייסגרו