ליניאל-הוס מקים סניף של חברת המדיה הבינל' "אופטימום"

פירסום ליניאל-הוס DDB מקים יחידה נפרדת לתיכנון מחקר וקניית מדיה, שתייצג את החברה הבינלאומית לרכישת מדיה "אופטימום מדיה".

"אופטימום מדיה" היא הזרוע של סוכנות הפירסום הבינלאומית די.די.בי., שלה הסכם אפיליאיישן עם ליניאל-הוס. "אופטימום מדיה" נחשבת לאחת מחברות המדיה הגדולות באירופה, ובאוקטובר 96' היא נכנסה גם לשוק האמריקני. לחברה כ-30 סניפים באירופה.

בראש היחידה הישראלית של "אופטימום מדיה" יעמוד ג'ייסון ראסל, שעד לאחרונה שימש כמנהל מדיה בדי.די.בי ניו-יורק. ראסל יעשה שימוש במודלים וכלי תכנון המיושמים ברשת הבינלאומית.

היחידה שהקים המשרד תכלול 5 פלנרים ותפעל, גם פיזית, בנפרד מפעילות המשרד הכוללת. אפרים ליניאל, מבעלי ליניאל-הוס, אמר ל"גלובס", כי הקמת היחידה הנפרדת נועדה להיערך לקראת השינויים שעומדים להתחולל בזירת הפירסום הישראלית עם כניסתו ה"פיפל מיטר" בתוך מספר חודשים והעמקת הנוכחות של הלקוחות הבינלאומיים, הדורשים סטנדרטים מתקדמים ועולמיים של תיכנון ומחקר מדיה. על הלקוחות הבינלאומיים של המשרד נמנים: ג'ונסון אנד ג'ונסון, הנקל, סי.פי.סי קלורוקס ודיגיטל. הללו עברו למשרד בעקבות הסכם האפיליאיישן עם הסוכנות הבינלאומית.

ג'ייסון ראסל אמר, כי השינויים הצפוייים בסצינת המדיה המקומית דורשים שימוש בכלים יותר מתוחכמים לניהול המדיה. "זו פעם ראשונה שרשת בינלאומית שולחת לישראל מטעמה נציג לנהל מחלקה במשרד המשולב בה", אומר ליניאל. "אנחנו לא נהיה הראשונים שנקים חברת מדיה שתשרת גם לקוחות שמחוץ למשרד, אך הכוונה היא, שברגע שתפרוץ מלחמת המדיה, נהיה מסוגלים לתת שירותים ברמה גבוהה. השקענו בזה הרבה מאוד כסף. להביא בעל מקצוע ממדיסון אווניו זה לא נושא קל או זול".

ליניאל אינו פוסל בהמשך שיתוף פעולה עם משרדי פירסום נוספים בנושא תיכנון מדיה. אמיר וגנר, מנהל התכנון האסטרטגי של המשרד: "אין ברירה, זה מקצוע שאין בארץ. ניסינו לבנות מקצוע של מדיה פלנינג בארץ אבל זה כמו לנסות להרים את עצמך מהצווארון. אינך יכול להתמקצע באמת. לכן היה נכון מבחינתנו להביא לארץ למשך שנה-שנתיים איש מקצוע, שהוכשר לזה ובשורשיו הוא איש מדיה". «מאת ורד שרון-ריבלין «ליניאל-הוס מקים סניף של חברת המדיה הבינל' "אופטימום" «