מילי אביטל תככב בקמפיין אופנת המשביר לצרכן

שחקנית הקולנוע מילי אביטל תככב במסע הפרסום לאופנת המשביר, שהכין אריאלי בהיקף של 550 אלף דולר. התסריט מבוסס על פנטזיה ומימושה באמצעות המחשב. על המחשב מופיעים פריטי האופנה של המשביר, והשחקנית בוחרת את השילוב שנראה לה.

הסרט מלווה בפסקול השיר "ונוס" של להקת שוקינג בלו. במשך שלוש עונות הובילה את מסעות הפרסום של המשביר איילת זורר. מנהל הקריאטיב של אריאלי, רביב יצחקי, על הבחירה במילי אביטל: "החלטנו לבחור בסטארית הכי גדולה שיש לנו בשנים האחרונות".

מאירה גזית, ראש חטיבת השיווק במשביר: "מדובר בניסיון ראשון מסוגו באופנה, לתקשר עם הצרכנים בשפה הלקוחה מעולם המחשב. טכנולוגיית המחשבים משתלבת מצויין בניסיון להציג את מגוון האופנה ברשת המשביר לצרכן".

חלק מצילומי הסרט נעשו באולפני הסרטה בבודפשט. הצילומים שולבו בצילומי הסטילס שנעשו בישראל על ידי רון קדמי. במקביל לסרטון יצאה הרשת בקטלוג מקיף, וכן נכנסה לאתר באינטרנט, שיציג את מגוון פריטי אופנת החורף. במאי: שחר סגל, צלם: מנו קדוש. תסריט: נילי קלימובסקי.

* השבוע יצא גיתם BBDO בקמפיין "מגלים אמריקה בהיפרכל ובשופרסל" בהיקף של 2.5 מיליון שקל. הקמפיין כולל סרטונים בטלויזיה, רדיו, עיתונות, שילוט חוצות וקידום מכירות. בשבוע האחרון הופיעו לקראת הקמפיין טיזרים על שלטי חוצות של נור, וסרטונים באורך 5 שניות.

בערוץ השני יוקרנו למעלה מ-70 סרטים באורך 15 שניות עם ענת אלימלך, המונה את היצרנים הבולטים שמוצריהם יוצגו ברשת. בנוסף, הופק עיתון מיוחד בן 16 עמודים לרגל הפסטיבל, והוא יופץ במיליון ומאתיים אלף עותקים בסניפי הרשת ובאמצעות ג'רוסלם פוסט, וכן בדיוור ישיר לעולים חדשים מארה"ב.

* טמיר-כהן יצא בקמפיין לגבינת סקי של שטראוס, בכיכובה של עינת ארליך, בהיקף של 200 אלף דולר.

* זרמון יוצא בקמפיין לחברת אילנית שיווק צעצועים, בהיקף של 300 אלף דולר בערוץ השני, לקראת חנוכה, תחת הסיסמא: "עוד להיט מאילנית". מסע הפרסום החדש של חברת אילנית מיועד להחדיר את משחקי לייזר צ'לנג' , בננה , כדורי בלזק, שעוני דיסני לילדים, צעצועי טומי לתינוקות, ועוד. אילנית החליטה להשקיע את עיקר תקציב הפרסום שלה בטלוויזיה, שכן על פי מחקרים שנעשו, ילדים הינם צרכנים מושפעי טלויזיה.

* סרט הפרסומת "קרבוסילן" של חברת תרימה, שהפיק גליקמן-נטלר-מייזלר זכה במקום הראשון בתחרות של סרטי הפרסומת לתרופות ללא מרשם, שנערכה מטעם עמותת תלם. בתחרות הוצגו 15 סרטים של חברות התרופות בארץ.

* באומן-בר-ריבנאי יוצא בסוף השבוע בסרטון פרסומת ל"עדן" - מותג הלבן המעודן של שטראוס. סרטון האנימציה עשוי בטכניקה חדשה על בסיס ציורי צבעי מים בגוונים פסטליים, תכלת כחול סגול - צבעי האריזה של עדן. התסריט: גבר ואשה מצויירים פוסעים על גבי תמונה בגוני שחור לבן, קוטפים פירות, בפרפראזה לאדם וחווה . סיסמא: "עדן. איזה לבן".

סרט האנימציה נעשה בלונדון, על ידי האנימטורית ניקי גיבס. את הסרט מלווה פסקול השיר "כשגבר אוהב אשה". מנהלים קריאטיביים: מיקי בר ושוני ריבנאי. תסריט: שוקי גלנץ. במאי: רם ברוך.

* נטורל פורמולה יצאה בקמפיין טלויזיוני בהיקף של 375 אלף דולר, במסגרתו יוצגו שני מוצרים של החברה, קרם לחות וקונדישנר לחות. נטורל פורמולה מבצעת בעצמה את הפקת הפרסומות ורכישת המדיה, ללא משרד פרסום.

* השחקן משה איבגי מככב בסרטון ללאנץ' של ויטה שהפיק ראובני-פרידן. בסרטון מגלם איבגי דמות של פסיכולוג שמכין לעצמו מנת לאנץ', כאשר זוג נכנס לשקם את חיי הנישואין וקובע :"מה כבר אשה רוצה? קצת רוטב בחיים". הסרטון יעלה ב-12 בנובמבר. במאית: נירית ירון.

* דרורי-שלומי הפיק תשדיר עבור קלאב הוטל אילת. התשדיר נועד לגייס מאות עובדים לתפעול המלון החדש, העומד להפתח בתוך מספר שבועות. הסיסמא שמובילה את הקמפיין: "קלאב הוטל אילת - החוויה הגדולה מתחילה, אל תישארו בחוץ".

בתשדיר נראה קולאז' מהיר של דמויות המגלמות עובדים בתחומים שונים של המלון: פקידי קבלה, שפים, חדרניות, מלצרים וכן הלאה. את דמויות עובדי המלון מגלמים עובדי משרד דרורי-שלומי, בראשם יוסי מינרב, מנכ"ל חברת השיווק של קלאב הוטל, שהפך בתשדיר לברמן ראשי.

מנהל קריאטיבי: דרור אמדאוס גוטליב, ארט דירקטור: יורם כהן, מפיק ובמאי: ערן בירן, תקציבאי: מושון לוי. «ורד שרון-ריבלין «מילי אביטל תככב בקמפיין אופנת המשביר לצרכן «