נתניהו ינפוש בביתו של זבלדוביץ בקיסריה; ביטל הזמנת ארוחות ושירותים מדן קיסריה

יו"ר רשת דן, מיכאל פדרמן, התעמת עם נתניהו בעניין המחירים במלונות * לשכת רה"מ: "נתניהו מעדיף לאכול בחופשה אוכל פשוט"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הורה הבוקר (ה') לבטל את הזמנת השירותים ממלון דן קיסריה, בזמן חופשתו המתוכננת בקיסריה, בעקבות הפרסומים בעתונים.

כפי שפורסם היום ב"ידיעות אחרונות", הוזמנה עבור משפחת נתניהו אספקה של שלוש ארוחות ביום, סלסלות פירות, שירותי נקיון באמצעות חדרניות, וטיפול יומי של ספר עבור שרה נתניהו.

יועץ התקשורת של נתניהו, שי בזק, אישר ל"גלובס" כי השירותים שהוזמנו - בוטלו. "היתה כוונה מצד לשכת ראש הממשלה להזמין עבור משפחת נתניהו ארוחה אחת או שתיים ביום, מהמלון הסמוך. ברגע שראש הממשלה שמע על כך, אמר שאינו רוצה ארוחות ממלונות, שהוא נמצא בחופשה ורוצה לאכול אוכל פשוט כמו המבורגרים".

לגבי דברים אחרים שהוזמנו, נקיון הווילה וספר צמוד, טוען בזק, כי הפרסומים אינם נכונים. "כל דבר אחר שהם ירצו, כמו ספר, הם יזמינו וישלמו מכיסם הפרטי", אמר.

בתשובה לשאלה על הזמנת 10 חדרים עבור אנשי הבטחון בדן קיסריה, אמר בזק: "אנשי הבטחון יעשו מה שצריכים לעשות כדי לשמור על בטחונו של ראש הממשלה".

משפחת נתניהו יצאה היום לחופשה שתימשך עד יום ב' או ג' בשבוע הבא. בני המשפחה ישהו במהלך החופשה בביתו של התעשיין חיים (פויו) זבלדוביץ, בנו של שלמה זבלדוביץ המנוח. זבלדוביץ היה בעבר מבעלי מפעל סולתם ומבעלי העיתון "טלגרף", שנסגר. -היום הוקף הבית שבשכונה 2 בקיסריה באנשי בטחון וניידות משטרה, הואר בזרקורים, ומסוק חג מעל לבית.

מלון דן קיסריה, שאמור לספק שירותים ומזון למשפחת נתניהו בחופשתה שייך לרשת מלונות דן, בבעלות משפחת פדרמן. מיקי פדרמן, יו"ר הרשת, משמש גם כנשיא התאחדות המלונות.

אתמול (ד') פרסם פדרמן מכתב ששלח אל נתניהו, בתגובה על התקפת ראש הממשלה את המלונות בארץ ומחיריהם. פדרמן כתב אתמול כי בדבריו הטיל נתניהו דופי בענף התיירות כולו, "כאילו אנו חבורת תאבי בצע".

פדרמן מסר היום בתגובה, כי המכתב נשלח לנתניהו לפני כשבוע, והוחלט שלא לפרסמו, אולם לאחר שנתניהו חזר ותקף את המלונאים, כשאמר שאינו מתכוון לשלם אלפי שקלים לבתי מלון, והודיע על יציאתו לחופשה לבית פרטי, הוחלט לפרסם את המכתב.

דובר רשת מלונות דן סירב למסור את עלות השירותים שביקשה משפחת נתניהו.

(ר' "עיתונים בארץ", עמ' 61). «מאת אביבה קרול «נתניהו ינפוש בביתו של זבלדוביץ בקיסריה; ביטל הזמנת ארוחות ושירותים מדן קיסריה «יו"ר רשת דן, מיכאל פדרמן, התעמת עם נתניהו בעניין המחירים במלונות * לשכת רה"מ: "נתניהו מעדיף לאכול בחופשה אוכל פשוט"