צוות מיוחד של CNN יסקר את ועידת ירושלים לעסקים 96'

ועידת ירושלים לעסקים 96', שתיפתח במוצאי שבת הקרובה בבירה, מעוררת התעניינות ניכרת לא רק בקרב הקשת הכלכלית-עסקית בארץ ובחו"ל אלא גם בתקשורת הבינלאומית.

צוות מיוחד של CNN, בראשותה של הכתבת הכלכלית הבכירה ססיל מקארתי, יסקר את ועידת ירושלים לעסקים עבור תוכנית העסקים היומית "ביזנס וורלד טודיי". הצוות ישהה בירושלים בכל ימי הוועידה, ויעביר דיווח יומי מדיוניה למישדר העסקי הראשי של הרשת.

הוועידה תסוקר באופן שוטף על ידי הרשתות האמריקניות המובילות איי.בי.סי, אן.בי.סי. וסי.בי.אס, ועל ידי הרשת הקנדית הגדולה סי.בי.סי. לדיוני הוועידה בבנייני האומה יגיעו עשרות כתבים מרחבי העולם, ביניהם מארק דאנס מ"ניוזוויק", ג'יימס לדרמן מה"סאן" הלונדוני, ג'ודי דמפסי מה"פייננשל טיימס", ליזה ויינר מה"אקונומיסט" ואיימי טייבל מ"דאו ג'ונס ניוז סרביס".

מהודו תגיע לירושלים הכתבת הכלכלית הבכירה סומאנה ראמאנאן, שתסקר את הוועידה לעיתוני הודו. ייצוג תקשורתי נוסף מהמזרח הרחוק יירשם על ידי סוכנות הידיעות "גינ'י" הגדולה ביפאן, שתיוצג בוועידה על ידי מנהל הדסק המזרח-תיכוני שלה, ז'וניצי חושידה. כמו כן, תסוקר הוועידה על ידי סוכנויות הידיעות "אסושיאייטד פרס" ו"יונייטד פרס".

ועידת ירושלים לעסקים תעסוק השנה בהיבטים שונים של הפוטנציאל העסקי בישראל ובאזור לקראת שנת 2000. הוועידה תתקיים לראשונה במתכונת רבזרועית, שתכלול מסלולים מקבילים בנושאי השקעות ופיננסים, היי-טק ופיתוח עסקים.

לוועידה צפויים להגיע נשיאי חברות בינלאומיות, מנהלים, יזמים ומשקיעים, ובכירים מהקשת הכלכלית והפוליטית בישראל ובעולם. « «צוות מיוחד של CNN יסקר את ועידת ירושלים לעסקים 96' «