רדיו תל-אביב: סקר חדש - מצב חדש

לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, "רדיוס" ו"רדיו ת"א" משתוות באחוזי ההאזנה, %7.9 ו-%7.8 בהתאמה, באזור ההאזנה שלהן, גוש דן * ראשי התחנה לא היו שבעי רצון מסקר קודם שערך טלסקר עבור איגוד הפרסומאים * שלא במפתיע, הסקר הנוכחי אכן משפר את מצבם

"רדיוס" ו"רדיו תל-אביב" משתוות באזורי ההאזנה שלהן בגוש דן, עם %7.9 ו-%7.8 בהתאמה, "רדיו ללא הפסקה" מדורגת מעליהן בגוש דן עם %8.5. כך עולה מסקר חדש של מכון גיאוקרטוגרפיה, שנעשה עבור "רדיו תל-אביב".

עוד עלה מהסקר, כי רשת ב' וגלי צה"ל משתוות בנתח המאזינים שלהן בגוש דן, עם %41 ו-%40 בהתאמה. אחריהן, מדורגות גלגל"צ עם %20, ורשת ג' עם %10, רשת א' מדורגת עם %6.5, ו"קול הדרך לעסקים" עם %4.7, "קול חי" מדורגת עם %1.5.

אלה דירוגי נתחי ההאזנה של מי שהאזינו לפחות 5 דקות בשעה ביממה ממוצעת.

הסקר נערך באמצעות טלפון, והקיף 535 מרואיינים בני 18 ומעלה, שמהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת בגוש דן. הסקר נערך במחצית הראשונה של פברואר 97'.

הדגימה הקיפה את גוש דן, במעגל רחב יותר מאשר איזור הזכיון של התחנה. כל התחנות הפועלות בגוש דן, השרון ושפלת יהודה, נשמעות למעשה אחת באיזורה של שכנתה. גודל האוכלוסייה ממנה נערכה דגימה עומד על 1 מיליון איש, מבוגרים בני 18 ומעלה. -שיעור הסטייה הסטטיסטית במדגם בסדר גודל זה הוא %4.2 ברמת מובהקות של %95.

הסקר של רדיו, תל-אביב הוזמן לאחר שראשי התחנה לא היו שבעי רצון מסקר קודם על האזנה לרדיו שערך מכון טלסקר עבור איגוד הפרסומאים, והזמינו סקר נפרד.

הסקר הנוכחי אכן משפר את מצבם, לאחר שבסקר של טלסקר נמצא כי ההאזנה להם אצל בני 18 ומעלה עומדת על %2.9 בלבד. סקר טלסקר התייחס לאוכלוסיית בני 10 ומעלה, שם קיבלו רדיו תל-אביב %4.1 האזנה.

בבדיקה של רמת שביעות הרצון של מאזיני "רדיו תל-אביב" לגבי שידורי התחנה ושתי מתחרותיה האזוריות נמצא כי %59 שבעי רצון מהתחנה, %40 שבעי רצון מ"רדיו ללא הפסקה", ו-%33 שבעי רצון מ"רדיוס".

בבדיקת זכירות שמות מגישי התוכניות ב"רדיו תל-אביב" זכתה מרב מיכאלי ב-%37, אחריה ארז טל (%22), רפי רשף (%8) ודורי בן זאב (%7).

מבחינה דמוגרפית נמצא כי מאזיני "רדיו תל-אביב" הם ברבם גברים (%58), בני 18-44, כאשר פלח בני 18-24 הוא הגדול ביותר (%35), הם בעלי השכלה תיכונית מלאה (%53), חילונית באופן מובהק (%73), צברים ממוצא אירופה ואסיה. %22 מהם מרוויחים עד 4,000 שקל, השאר - יותר. «אביבה קרול «רדיו תל-אביב: סקר חדש - מצב חדש «לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, "רדיוס" ו"רדיו ת"א" משתוות באחוזי ההאזנה, %7.9 ו-%7.8 בהתאמה, באזור ההאזנה שלהן, גוש דן * ראשי התחנה לא היו שבעי רצון מסקר קודם שערך טלסקר עבור איגוד הפרסומאים * שלא במפתיע, הסקר הנוכחי אכן משפר את מצבם