רשת בגד-עור: הסוף

החנות האחרונה ברשת בגד-עור נסגרה % פולגת תפתח ב-97' 5 חנויות אופנה חדשות

רשת בגד-עור, בבעלות חברת פולגת, נסגרה. לפני שלושה חודשים נסגרה החנות האחרונה של הרשת בקניון איילון בר"ג. החנות בדיזנגוף סנטר הפכה זמן קצר קודם לכן לחנות של ליידי פולגת, בסוף 95' נסגרה חנות בגד-עור במרכז פנורמה בחיפה.

רשת בגד עור היתה בשנותיה הטובות פרושה בכל הארץ. פולגת רכשה בשעתו את המפעל במגדל העמק ואת רשת החנויות מידי הבעלים, משפ' פולופ, בתקווה להרחיב את הייצור והשיווק. התחזיות הוורודות לא התממשו, ובשלב הראשון נסגר המפעל. עם זאת, פולגת המשיכה להפעיל את רשת החנויות והמשיכה לייצר את בגדי העור ע"י קבלני משנה.

מנכ"ל רשת פולגת, ריאן רוזנטל, מסר לגלובס כי למרות הסגירה של הרשת, תמשיך פולגת לשווק בגדי עור, אך הדבר ייעשה במסגרת חנויות פולגת. לדברי רוזנטל, ההחלטה על סגירת החנות האחרונה נעשתה "כי הערכנו שמצב השוק וכיוון ההתפתחות בשנה הקרובה יהיו כאלה, שאינם מצדיקים החזקת חנות נפרדת בדמי השכירות הגבוהים של הקניון".

רשת חנויות פולגת מונה כיום 48 חנויות, מהן 21 חנויות לגברים, 10 לנשים ו-17 חנויות מפעל שהן למעשה חנויות עודפים.

בשנת 97', מתוכננת פתיחת 5 חנויות חדשות - שתיים בקניון רמת אביב, ושתיים נוספות בקניון חיפה החדש. כמו כן, תיפתח בקרוב חנות בעיצוב חדיש בקניון באילת. בנוסף, מתכוונת פולגת לפתוח חנויות נוספות של דניאל השטר - מותג אופנה צרפתי הנמכר גם בחנויות הרשת לגברים.

מנכ"ל רשת פולגת אינו מוכן לחשוף את נתוניה הכספיים של רשת החנויות, מתוך הנתונים של החברה. לדבריו, הרשת ממשיכה לצמוח ולהתפתח כרשת בעלת מותגים מקומיים ומיובאים. רוזנטל מסר, כי הוא מנהל מו"מ עם חברה איטלקית, כדי לייבא החל מהקיץ הקרוב את מוצריה.

על פי הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של השנה, רשמה חברת פולגת רווח מזערי של 715 אלף שקל על מכירות בהיקף של 145 מיליון שקל, תוך שיפור ברווחיות רשת החנויות. ! «מיכל רוה «רשת בגד-עור: הסוף «החנות האחרונה ברשת בגד-עור נסגרה % פולגת תפתח ב-97' 5 חנויות אופנה חדשות