תנובה השקיעה כחצי מיליון דולר בהפקת סירטון החלב בחללית "מיר"

השמיים הם כבר לא הגבול במסע השיקום של תדמית החברה, שנפגעה קשות מפרשת הסיליקון * רשתות זרות רכשו את הזכויות על סיקור הכנת הסרטון הראשון בעולם שנעשה בחלל

במאמציה של תנובה למחות מעליה את חרפת פרשת הסיליקון, אפילו השמיים הם כבר לא הגבול. החברה השקיעה מעל חצי מיליון דולר בהפקת סרט הפירסומת הראשון בעולם שצולם בחלל. אריק רייכמן, המנכ"ל, החליט שהוא רוצה להעמיד את חלב עמיד תנובה במבחן האיכות האולטימטיבי - לא פחות מהבדיקות המחמירות של הקוסמונאוטים בתחנת החלל הרוסית "מיר".

התנפלות חסרת תקדים נרשמה היום (ה') מצד רשתות הטלוויזיה הזרות, שצבאו על משרדי תנובה וגיתם BBDO, אחד משני משרדי הפירסום של תנובה, המופקד, בין היתר, על תדמית החברה. סירטון הפירסומת המתוקשר ביותר בתולדות הפירסום הישראלי זוכה לסיקור נרחב ברשתות BBC ,NBC ,ABC, רויטרס, והטלוויזיה היפאנית והאוסטרלית. כולם הגיעו לראיין את העומדים מאחורי ההפקה האדירה והשאפתנית. |% % %

תשעה חודשים שקדו בגיתם על ההפקה. הכל - תוך חשאיות ומידור ברוח של מבצע צבאי. צוות של עשרה אנשי מקצוע נסע הלוך ושוב לרוסיה, ומאות ניצבים גוייסו.

סרט המסקר את הפקת הסירטון יופיע מחר בכתבה בלעדית בחדשות הערוץ השני, והזכויות להקרנה נרכשו על ידי רשתות טלוויזיה בעולם.

למרות שהיו בעבר ניסיונות של גורמים שונים בעולם לצלם סרט פירסומת בחלל, עד כה לא הסתייע הדבר, אם מסיבות של אי עמידה בדרישות המעבדתיות המחמירות או מסיבות של היעדר מערכת קשרים מספקת.

התגובות בענף היו מעורבות. רבים חלקו שבחים למהלך של תנובה, שהוגדר על-ידם כ"מבריק". אחרים סברו, כי זוהי טעות אסטרטגית להעלות שוב על הפרק את נושא איכות החלב העמיד של החברה. «מאת ורד שרון-ריבלין «תנובה השקיעה כחצי מיליון דולר בהפקת סירטון החלב בחללית "מיר" «השמיים הם כבר לא הגבול במסע השיקום של תדמית החברה, שנפגעה קשות מפרשת הסיליקון * רשתות זרות רכשו את הזכויות על סיקור הכנת הסרטון הראשון בעולם שנעשה בחלל