תנובה: אחרי הקוטג', מסתערים על הגבינה המעודנת

השבוע עולה קמפיין חדש לגבינה מעודנת של תנובה, עם מילי אביטל * עופר בלוך, מנהל השיווק: "אביטל שחקנית ולא דוגמנית, אנחנו לא חוששים מחשיפת-יתר"

מעודדים מתוצאות קמפיין הקוטג', מסתערים השבוע אנשי תנובה וקשר בראל על המדיה עם קמפיין למותג נוסף בתחום הגבינות הלבנות, והפעם קמפיין לסדרת גבינה מעודנת. ארבע מאות אלף דולר יושקעו במסע הפרסום הנוכחי, האמור להעביר לצרכנים מסר של תדמית ואיכות, יחד עם רוח עכשווית רעננה.

תנובה וקשר-בראל בחרו בשחקנית מילי אביטל להוביל את הקמפיין החדש, ולא חששו מחשיפת יתר, על אף שבשנתיים האחרונות נראתה אביטל בסרטון הפרסומת לגלידות שטראוס ("רוצה ביס, מיקי?"), וכיכבה בסרטון הפרסומת לרשת המשביר לצרכן.

"מילי אביטל היא שחקנית ולא דוגמנית, ויש בנוכחות שלה משהו מיוחד", מסביר עופר בלוך, מנהל השיווק של מחלבות תנובה. "היא מסוגלת להעביר בארבעים שניות את הדמות שרצינו שתעבור בסיפור הזה. היא מצד אחד קשוחה, ומצד שני מעודנת".

בסרטון העלילתי, שהופק לפני חודשיים, מגלמת אביטל גיבורה נחושה בסגנון משימה בלתי אפשרית. היא סוכנת של C.I.A שחודרת לחדר כספות מן התקרה, כשהיא משתלשלת באמצעות טרפז, ומטרתה לפרוץ לכספת. פתאום היא מבחינה בגביע מעודנת שמונח ליד עמדת השומר. הפורצת הנועזת לא יכולה לעמוד בפיתוי, כמובן.

גלובס: מה הקשר בין פריצת כספת, לגבינה לבנה מעודנת?

שירה מרגלית, סופרוויזר מקשר-בראל, אחראית לתקציב תנובה: "ברור שאין קשר בין גבינה לבנה לפריצת כספת. זהו סיפור מסגרת שבא להדגיש את העדינות והרכות של הגבינה. ביקשנו להמחיש את החיבור בין רכות לקשיחות. הסרט הוא כאילו פעולה, ומציג תדמית קשוחה של השחקנית. אבל כשהיא נתקלת בגבינה היא מתרככת ולוקחת לעצמה את הזמן ליהנות מהגבינה".

הסרטון יוקרן במהלך החודשיים הקרובים בשלל תוכניות, כשמטרתו להגיע אל כל שכבות הצרכנים. "גבינת חמישה אחוז מובילה את כל הקטיגוריה של המעודנת, ולכן היא זו שמצטלמת בסרטון ומופיעה בשלטי חוצות", מסביר עופר בלוך, מנהל השיווק של מחלבות תנובה. "זהו מוצר לכל המשפחה, ולכן ישודר הסרטון בשעות שונות, גם בשעות הבוקר.

חלק מתקציב הפרסום יוקדש לפעילות תדמיתית בקניונים, ובנקודות המכירה ברשתות הסופרמקטים. "המטרה היא ליצור קישור למוצר גם מחוץ לטלויזיה", מסביר בלוך, "גם באמצעות חלוקת ורדים, המצויירים על העטיפה של גבינה מעודנת". «מיכל גרשון «תנובה: אחרי הקוטג', מסתערים על הגבינה המעודנת «השבוע עולה קמפיין חדש לגבינה מעודנת של תנובה, עם מילי אביטל * עופר בלוך, מנהל השיווק: "אביטל שחקנית ולא דוגמנית, אנחנו לא חוששים מחשיפת-יתר"