תקציב הפרסום של נטאור נמסר ל-IMC

רשת נטאור היא טי.וי.טל לשעבר, מיסודן של בזק, אלביט ותדיראן * תקציב ההחדרה בלבד יעמוד על 300 אלף דולר

חברת טי.וי.טל - האוטוסטרדה הישראלית למידע, מיסודן של בזק, אלביט ותדיראן, פיתחה מערכת חדשה מבוססת חלונות תחת השם "נטאור", ויוצאת במסע החדרה רחב היקף. תקציב הפרסום נמסר ל-IMC. כך מסר לגלובס מנכ"ל החברה, איתן גלזר.

עקב פיתוח המערכת החדשה, המבוססת חלונות, בניגוד למערכת הקודמת מבוססת דוס, ישונה שם החברה ל"נטאור". החברה מציעה שירותים מקוונים בעברית, ותתחרה ב'ישראל און ליין' מקבוצת שוקן. במסגרת ההתחברות לרשת ניתן יהיה לקבל שירותי קניות, מידע ופנאי, בנוסף לחיבור לאינטרנט.

לדברי עופר עובד, סמנכ"ל השיווק של החברה, נבדקו טרם בחירת משרד הפרסום המשרדים: ערמוני, טופר וגליקמן-נטלר-מייזלר, שאף החזיק עד כה בתקציב הפרסום, שהיה לא פעיל בשנה האחרונה.

גלזר: "איני חסיד של מכרזים. התבייתנו מראש על משרדים לא גדולים, תוך התמקדות בכימיה אישית והצגת פורטפוליו של עבודות קודמות, במקום על פרזנטציות לדברים שיתקיימו בעתיד. חשוב היה לנו לבדוק גם אוריינטציה טכנולוגית, וכן התמחות בטיפול במוצרים שפונים לצרכן".

המשרד שנבחר יצא בקמפיין החדרה בו יוצגו מגוון השימושים המוצעים ברשת נטאור, ב-3 סרטוני הומוריסטיים המתמקדים בדמותו של משתמש, אותו מגלם השחקן יורם חטב. הקמפיין יכלול גם מודעות בעיתונות הארצית, רדיו ופעילות קידום מכירות. זאת, תחת הסיסמא: "נטאור - מידע, קניות ופנאי. במחשב שלך. בשפה שלך". עובד: "מדובר בקטגוריה חדשה לחלוטין, ושוק בתול. המטרה היא להגיע לנתח שוק שיתחיל מגרעין של כמה אלפים, להיקפים גדולים ככל האפשר". ההכנסות מהמערכת יכללו את ההכנסות מדמי המנוי, מקניות במערכת וממכירת שטחי פרסום. «ורד שרון-ריבלין «תקציב הפרסום של נטאור נמסר ל-IMC «רשת נטאור היא טי.וי.טל לשעבר, מיסודן של בזק, אלביט ותדיראן * תקציב ההחדרה בלבד יעמוד על 300 אלף דולר