נגה תקשורת משקיעה 1 מיליון דולר בעונת קיץ של ערוץ 6

נגה תקשורת תשקיע מיליון דולר בעונת הקיץ החדשה של ערוץ הילדים, שחוגג 10 שנים לקיומו. במרכז שידורי הקיץ מופעי "עיר ערוץ הילדים" שינועו ברחבי הארץ, ומצעד של שירי הערוץ שידורג בסניפי בורגר ראנץ'. הילדים הם קהל היעד, וככזה הם 'מוצעים' על-ידי הערוץ לחברות מסחריות.

כך, פרוייקט "עיר ערוץ הילדים" הוא שילוב של מספר אירועים שאורכים 6 שעות, שרק כשעה מתוכם (ימי ה' 19:10-18:00) משודרים בערוץ. יתר המופעים כוללים: משחקים עם עודד מנשה, אמנים אורחים, המחזמר "חוגגים עשר", בהשתתפות כוכבי הערוץ, והופעה של "היי פייב". הפרוייקט מופק על-ידי משרד הפקות טבת, ועלות כל מופע, כפי שפורסם בעתונות, מגיעה ל-100 אלף דולר.

המחזמר "חוגגים 10" הוא של טבת הפקות, שתמשיך למכור אותו בנפרד. במקביל, עורך הערוץ שת"פ פורה, מבחינתו, גם עם רשת בורגר ראנץ', שמגבה את פרוייקט "מצעד ערוץ הילדים", הכולל 16 שירים שהפכו במהלך 10 השנים האחרונות ללהיטים, וישודרו במהלך הקיץ בערוץ.

במהלך תקופת המבצע, בחודשים יולי-אוגוסט יוצבו קלפיות ב-77 סניפי הרשת ובהם ידרגו הילדים את השירים, מתוך רשימה שיקבלו במקום, ואף יוכלו לצפות בשירים בטלוויזיות שמוצבות בסניפים. ניתן יהיה לדרג את השירים רק בבורגר ראנץ'.

המבצע יקודם בקמפיין פרסום וקידום מכירות שיכלול מופע קריוקי שיעבור בסניפים, שישולטו בסמלי המבצע, ויופקו שלל מוצרים נלווים. בנוסף, יקבלו המשתתפים פרסים בהיקף של כ-1 מיליון שקל.

עוד מתוכנן בעונת הקיץ - מבצע הגשמת חלומות של ילדים על-ידי ילדים (ימי א'-ד' 13:00-09:30), אליפות במשחק "בית משותף", מבצע עידוד קריאת ספרים, תוכניות רכש חדשות, ביניהן: "טובות השתיים", ושתי עונות חדשות ל"צער גידול בנות", ומספר סדרות אנימציה מתורגמות ומדובבות