מיחשוב ישיר רוכשת את יענ"א ב-36 מיליון שקל - %20 מתחת לשווי השוק

צופה שתגיע בשנה הבאה למכירות של 500 מיליון שקל, לאחר שורה של רכישות

חברת מיחשוב ישיר דיווחה היום (ב') לבורסה, כי תרכוש מידי לירז מערכות %95.1 ממניות חברת-הבת יענ"א, תמורת 36.1 מיליון שקל. מחיר העיסקה מייצג מחיר של 7.8 שקל למניה, הנמוך ב-%20 ממחיר מניית יענ"א בבורסה בתל-אביב. מניית יענ"א, שרשמה היום זינוק של %10, עלתה מאז תחילת השנה ב-%42.

הרכישה היא אחרונה בשרשרת הרכישות של מיחשוב ישיר, שהחלה את פעילותה כחברה העוסקת בחומרה ובשירותי מימון הצטיידות ללקוחות. בחודשים האחרונים רכשה החברה מידי י.ב.מ %23 מחברת קומטק, והשלימה את רכישת השליטה בחברת עמיגר העוסקת ב-ERP, לאחר שרכשה %25 ממניותיה. כיום מחזיקה החברה %55 מעמיגר.

יו"ר ומנכ"ל מיחשוב ישיר, עדי אייל, אמר, כי בעקבות הרכישות צופה החברה להגיע למכירות של 500 מיליון שקל בשנת 2000. ברבעון הראשון של 1999 הסתכמו מכירותיה ב-66 מיליון שקל. אייל אמר, כי הוא צופה שהתוצאות העסקיות של יענ"א ועמיגר יאוחדו ברבעון השלישי. המכירות של שתי החברות יחדיו מסתכמות בקרוב ל-100 מיליון שקל בשנה.

אייל הוסיף, כי התשקיף לקראת הנפקת חטיבת המערכות של מיחשוב ישיר יוגש בשבועיים הקרובים לרשות ניירות ערך. החטיבה תונפק לפי שווי של 100 מיליון שקל.

חברת יענ"א עוסקת במתן שירותי אאוטסורסינג ובהשמת עובדים בקרב לקוחות ("גולגלות"), וכן בפיתוח, שיווק והפצה של תוכנות יעודיות. החברה רשמה ברבעון הראשון של השנה רווח של 1.5 מיליון שקל והכנסות של 9 מיליון שקל