חברת יוניסיס העולמית הקימה חברה-בת בישראל

החברה תנוהל על ידי מנחם בוסטין ש הקשרים עם מלל מערכות לא ייפגעו

ענקית המיחשוב יוניסיס (Unisys), שדיווחה על מחזור מכירות של 3.7 מיליארד דולר ורווח של 231 מיליון דולר במחצית הראשונה השנה, הקימה בימים אלה חברה-בת בבעלות מלאה בישראל - יוניסיס מחשבים שמה.

בראש יוניסיס ישראל יעמוד מנחם בוסטין, שעבד ביוניסיס בחו"ל ולאחר מכן שימש במשך שנים רבות בתפקידים בכירים בחברת כלל מערכות, נציגת יוניסיס בישראל. בתפקידו האחרון בחברה היה בוסטין משנה למנכ"ל כלל מערכות, ובארבע השנים האחרונות ניהל את חברת בוסטין מחשבים. בוסטין ידווח לחטיבת יוניסיס אירופה-אפריקה באוקסברידג', בריטניה.

בוסטין אמר, כי יוניסיס נוקטת צעד זה תוך שהיא מכירה בערך הרב אותו מביאים הקשרים עם כלל מערכות, איתה נחתמו הסכמים חדשים מוקדם יותר השנה, לעסקי יוניסיס בישראל. יוניסיס צופה שקשרי העבודה ההדוקים בין המשרד המקומי וכלל מערכות ייטיבו עם לקוחותיה בישראל, ויספקו סביבה להרחבת עסקי החברה בשוק הישראלי.

יוניסיס מעסיקה 34 אלף עובדים. הפתרונות של החברה מבוססים על מערך נרחב של שירותי מידע גלובליים, ובכלל זה עסקים אלקטרוניים, שילוב מערכות, כולל פתרונות של יישומים מותאמים וכאלה הניתנים לשימוש חוזר, מיקור-חוץ, שירותי חלונות NT של מיקרוסופט, שירותי רשת ותמיכה ותחזוקה.

בנוסף עוסקת החברה בשרתים ברמה ארגונית, ותווכה (Middleware) תוכנה ואחסון הקשורים אליהם. פתרונות לשימוש חוזר מתמקדים בשווקים אנכיים מרכזיים, כולל שירותים פיננסים, תחבורה, טלקומוניקציה, מגזר ציבורי, הוצאה לאור ושווקים מסחריים אחרים.

מטה יוניסיס שוכן בבלו בל, פנסילבניה, ארה"ב