נשיא וישיי ידון עם שר התמ"ס בהרחבת המפעל בבאר שבע

ההשקעה המתוכננת בהרחבה - 40 מיליון דולר

נשיא חברת וישיי העולמית, ד"ר פליקס זנדמן, ייפגש בימים הקרובים עם שר התמ"ס, רן כהן, על מנת לגבש סופית תוכנית להרחבת מפעל וישיי בבאר שבע, בהשקעה של 40 מיליון דולר. כך נודע ל"גלובס". נודע, כי בחודשים האחרונים מתלבטת הנהלת החברה לגבי מיקום ההרחבה.

בשנים האחרונות מרחיבה וישיי את מפעליה בארץ, בעקבות עלייה בביקוש למוצריה. החברה מייצרת בעיקר רכיבים אלקטרוניים פסיביים לתעשיית המחשבים, התעופה, החלל ועוד. במסגרת תוכנית ההתרחבות, פועלת החברה להגדיל את כושר הייצור של כל עשרות מפעליה בעולם.

מפעל החברה בבאר שבע הוקם לפני כשנה וחצי והוא מעסיק כיום 500 עובדים. לפני כשלוש שנים הקימה החברה מפעל במגדל העמק, ואף הרחיבה אותו. המפעל הגדול ביותר של החברה ממוקם בדימונה, והוא מעסיק כ-1,500 עובדים.

באחרונה, החליטה הנהלת החברה להגדיל את כושר הייצור של מפעלה במגדל העמק, בהשקעה של כ-35 מיליון דולר. לדברי ראש עיריית באר שבע, יעקב טרנר, הוא ביקש מזנדמן לממש את תוכנית ההרחבה בבאר שבע. הוא עירב בעניין את שר התמ"ס, רן כהן, ובעקבות זאת, ייפגש האחרון עם זנדמן.

לדברי מנהל מפעל וישי בבאר שבע, גד נגבי, החברה מתכננת להוסיף קו ייצור נוסף, האמור לקלוט עוד 200 עובדים.« מאת גדי גולן « נשיא וישיי ידון עם שר התמ"ס בהרחבת המפעל בבאר שבע « ההשקעה המתוכננת בהרחבה - 40 מיליון דולר