המפקח לשעבר על הביטוח, בן-עמי צוקרמן, מונה ליו"ר אבנר

ראשי חברות ביטוח: בקיאותו רבת השנים בביטוח תסייע לאבנר

ד"ר בן עמי צוקרמן (64) נבחר אמש (ג') ליו"ר דירקטוריון תאגיד הביטוח אבנר במקומו של חיים שטסל, שנפטר לפני חודשים אחדים. צוקרמן היה המועמד היחיד. בן רבינוביץ, שכיהן כמ"מ היו"ר, לא הציג את מועמדותו לתפקיד.

צוקרמן יהיה יו"ר אבנר במשרה חלקית וימשיך במקביל בעבודתו כאחראי לתוכניות הלימודים בנושאי מימון בבית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל.

צוקרמן סיים לימודי כלכלה לתואר ראשון ושני בהצטיינות באוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר מכן קיבל תואר דוקטור בנושאי מימון מאוניברסיטת הרווארד. בשנים 1976-1968 שימש סגן הממונה על הכנסות המדינה, ובתפקיד זה עמד בראש הצוות שהכין והפעיל את חוק מע"מ.

בשנים 1983-1977 כיהן צוקרמן כמפקח על הביטוח, ובין היתר פיקח על הפעלת החוק לנפגעי תאונות דרכים בשנותיו הראשונות וקיים קשרים הדוקים עם אבנר.

בשנת 1983 פרש משירות המדינה ומונה לראש אגף תכנון וכלכלה בקבוצת סולל בונה. הוא היה אחראי, בין היתר, למימוש תוכנית ההבראה של הקונצרן, שהיה אז בקשיים.

בשנים 1998-1991 כיהן צוקרמן כיו"ר קרן הפנסיה מבטחים. הוא פרש בתחילת 1999, לאחר מינויו של דורון שורר, לשעבר המפקח על הביטוח, לתפקיד. לאחר פרישתו נבחר צוקרמן לדירקטור מטעם הציבור באבנר.

ראשי חברות ביטוח הביעו הבוקר (ד') שביעות רצון מבחירתו של צוקרמן. "בקיאותו בנושאי ביטוח תסייע לאבנר", אמרו והוסיפו, כי "תפקידו הראשון של צוקרמן יהיה לוודא שהאוצר אכן ידחה את הפעלת חוק הרפורמה בביטוח החובה לרכב".« מאת אלעזר לוין « המפקח לשעבר על הביטוח, בן-עמי צוקרמן, מונה ליו"ר אבנר « ראשי חברות ביטוח: בקיאותו רבת השנים בביטוח תסייע לאבנר