אושרה רכישת פרוייקט "כפר גבירול" לחברת אביסרור ב-17.5 מיליון דולר

הפרוייקט, לבניית 900 יח"ד, היה בבעלות קבוצת ג'נסיס

בתום התמחרות שנערכה בסוף השבוע, אושרה מכירת פרוייקט "כפר גבירול" ברחובות, שהיה בבעלות חברת ג'נסיס, לחברת אביסרור משה ובניו תמורת 9 מיליון דולר במזומן ו-8.5 מיליון דולר מן הרווחים הצפויים מן הפרוייקט.

"כפר גבירול" הוא אחד מהפרוייקטים שהיו בבעלות קבוצת ג'נסיס הנמצאת בהליכי פירוק וכינוס. הפרוייקט כולל 900 יח"ד ברחובות בתכנון, פינוי ובינוי, כאשר חלק מהפינוי כבר בוצע לפני כניסת אשכול חברות ג'נסיס לפירוק.

הפרוייקט כולו היה בשעבוד ספציפי לבנק הבינלאומי והיה בעצם הנכס הממשי של כל אשכול החברות שעשוי להפיק הכנסות משמעותיות לקופת הפירוק והכינוס. בהוראת בית המשפט המחוזי בת"א הוצא הפרוייקט למיכרז, ו-5 חברות עלו לשלב הגמר, כאשר הפערים בין ההצעות היו גבוהים.

במהלך הדיון שנערך בפני בית המשפט המחוזי בחיפה, אמר עו"ד רוני מטרי שייצג את הבנק הבינלאומי, כי הערכת שמאות שנערכה ב-98' קבעה את שווי הקרקע בפרוייקט ב-24 מיליון דולר, מהם יש להפחית את עלות הפינויים והיטל ההשבחה ולכן הצעת אביסרור היא נדיבה ביותר.

בתנאי החוזה התחייב אביסרור לכבד את ההסכמים עם המפונים. (פש"ר 337/99).« מאת אורלי פלג-מזרחי « אושרה רכישת פרוייקט "כפר גבירול" לחברת אביסרור ב-17.5 מיליון דולר « הפרוייקט, לבניית 900 יח"ד, היה בבעלות קבוצת ג'נסיס