תדמור אישר את מיזוג אלביט מערכות ואל-אופ

הממונה על ההגבלים העיסקיים, ד"ר דוד תדמור, הודיע היום (א') על אישור המיזוג בין נגב קרמיקה לנגב אלוני, לפיו תרכוש נגב קרמיקה את חלקה של שיש אלוני בחברה בת משותפת שהקימו השתיים, נגב אלוני. החברה המשותפת עוסקת ביבוא ובשיווק של חומרי איטום והדבקה לתעשיית הבנייה. יצויין, כי מדובר ברכישה שתבצע חברת נגב קרמיקה, שאיננה בקשיים, ולא מפעל נגב קרמיקה, שהודיע אמש (מוצ"ש) על פיטורי עובדים.

כן אישר תדמור לקימברלי-קלארק להגדיל את אחזקותיה בחוגלה-קימברלי, המשותפת לה ולמפעלי נייר אמריקאים-ישראלים, כך שתעבור את רף ה-%50 באחזקתה. תדמור נימק את החלטתו בכך, שלפני המיזוג החזיקה קימברלי במחצית מזכויות ההצבעה והזכויות האחרות בחוגלה-קימברלי, וכי פעילות שיווק המוצרים נעשתה במשותף על ידי החברות, לכן המיזוג אינו משנה את מצב התחרות בשיווק מוצרי הנייר הביתי.

כן אישר תדמור לחברת פרופיט תעשיות בנייה, חברה ציבורית העוסקת ברכישת מבנים והשכרתם, לרכוש את כל אחזקותיו של שמחה אוריאלי בפרופיט-אוריאלי החזקות ניירות ערך, שמוחזקת בחלקים שווים ע"י פרופיט וע"י משפחת אוריאלי.

תדמור אישר גם את מיזוג אלביט מערכות ואל-אופ, לפיו רוכשת אלביט את כל מניות אל-אופ מידי מפעלי פדרמן בתמורה להקצאת מניות אלביט לקבוצת פדרמן.« מאת קרן צוריאל « תדמור אישר את מיזוג אלביט מערכות ואל-אופ