פורטל תפוז משיק פרסום משופר ברשת

פורטל תפוז משיק טכנולוגיית פרסום משופרת באינטרנט, שבבסיסה הפיכת הבאנר, שלט החוצות האינטרנטי, לבאנר אקטיבי ואינטראקטיבי. המערכת, פותחה ע"י חברת real media האמריקאית, החברה השניה בגודלה בעולם בפרסום אינטראקטיבי. היא מאפשרת שילובם של באנרים אקטיביים שהוכנו בטכנולוגיית פלאש וכן קמפיינים הכוללים סרטוני אנימציה מתקדמים, סאונד, מולטימדיה ווידיאו.

הבאנרים מהדור החדש מאפשרים למפרסם חופש פעולה גדול יותר בהעברת מסרים חזותיים וקליפים קצרים. ייחודה של המערכת טמון ביכולתה למדוד את יעילות הקמפיינים המתבצעים בטכנולוגיות מתקדמות.

ערן גפן, מנהל השיווק של פורטל תפוז: "עד עתה לא ניתן היה למדוד את שיעור ההקלקות (קליק רייט) של באנרים מסוג פלאש בקמפיינים גדולים ברשת, שכן הטכנולוגיה לא הותאמה לבאנרים". הטכנולוגיה החדשה מאפשרת, לדבריו, מדידת קליק-רייט, וכך היא מאפשרת ניהול יעיל יותר של הקמפיין, הגעה לקהל הלקוחות הספיציפי והתאמת המסר השיווקי לגולשים.

חידוש נוסף של הטכנולוגיה טמון בהפיכתה את הבאנר הפאסיבי, לשדה אינטרנטי לכל דבר המאפשר דיאלוג אינטראקטיבי בין הגולש והמפרסם. באמצעות הבאנר האינטראקטיבי יכול הגולש לבצע את כל הפעולות המתבצעות באמצעות האינטרנט - פתיחת חלון חיפוש, הכנסת פרטים אישיים ורישום למועדוני לקוחות; ביצוע קניות דרך הבאנר, חיפוש אתרים אחרים ועוד.

דרך באנר של תפוז שעולה באתרים אחרים, לדוגמה, יוכל הגולש להכנס ישירות לאתרים שמציע הפורטל. באנר של קניון ויראולי לדוגמה יכול לשמש כחנות קטנה.

גפן: "עד היום הבאנרים היו כמו שלט חוצות - הצגה חזותית של הפרסומת וקישור לאתר. באמצעות הפיכת הבאנר לשדה אינטרנטי הופך הגולש למעורב ופעיל כאשר הוא משתמש בבאנר באופן שבו הוא משתמש באינטרנט. המפרסם יכול לקיים אינטראקציה און ליין עם הגולש ובו בזמן להתאים לו את המסר הפרסומי וההצעה השיווקית.

"המערכת היא התשתית וכעת המפרסמים צריכים לאמץ את הטכנולוגיה", מוסיף גפן. "אני בטוח שעתה יתאפשר פרסום יעיל יותר ברשת והיקף הפרסום בה יגדל".

היום (א') עולה בתפוז קמפיין לקניון הוירטואלי 522 בטכנולוגיה החדשה, אשר מאפשר באמצעות שדה מיוחד בבאנרים שמתפרסמים לחפש מוצרים מהקניון און-ליין. בעתיד הקרוב, צפויים אתרים נוספים לעלות בקמפיין בטכנולוגיה זו וביניהן אתר המוסיקה www.gomusic.co.il.« אסנת כותן « פורטל תפוז משיק פרסום משופר ברשת