תקשוב זכתה במיכרז של קופ"ח מאוחדת להפעלת מרכז תקשורת ארצי

חברת התקשורת תקשוב, המתמחה בפיתוח ובהפעלת מרכזי תקשורת ייעודיים - CALL CENTER - זכתה במכרז של קופת חולים מאוחדת, לפיתוח ולהפעלת מוקד שירות טלפוני ארצי. תקשוב השקיעה יותר מ-4 מיליון שקל בהקמת מרכז התקשורת, והיא תשקיע כ-7 מיליון שקל בשנה בתפעולו השוטף.

למכרז ניגשו תשע חברות המתמחות בתחום זה. מרכז התקשורת נותן מענה ל-750 אלף חברי הקופה, הקשורים ב-150 סניפי הקופה, בזימון תורים לרופאים ולמכונים רפואיים, מתן מידע, סיוע למיזמי שיווק ומכירה של ביטוחים משלימים, עדכונים, ושמירת נתונים של הארגון.

תקשוב מעסיקה במרכז התקשורת 180 נציגי שירות, 24 שעות ביממה, ב-80 תחנות-עבודה ממוחשבות. המרכז מטפל בכ-240 אלף פניות בחודש, וקובע כ-120 אלף תורים בחודש. הקופה מתכוונת להרחיב את היקף הפעילות של המרכז בכ-%40. יצויין, כי זהו אחד המכרזים הגדולים בארץ להפעלת מרכז תקשורת ייעודי ע"י מיקור חוץ (אאוטסורסינג).

תקשוב מתמחה בניהול ובמתן שירותים טלפוניים - באמצעות שילוב מערכות תקשורת ומיחשוב - בתחומי מענה אנושי, שיווק ישיר ומכירות, עדכון מאגרי לקוחות. השירותים ניתנים באמצעות נציגי שירות, היוצרים מגע עם הגורמים השונים. עם לקוחות החברה נמנים קווי זהב, מייקרוסופט-ישראל, אוראקל, חברת הביטוח ציון, רמדיה וחבר.« מאת מיכל רוה « תקשוב זכתה במיכרז של קופ"ח מאוחדת להפעלת מרכז תקשורת ארצי