אלכס טל הופך ממפקד חיל הים למנהל חטיבה

האלוף טל סיים את שירותו הפעיל כמפקד חיל הים בינואר 2000, ולדברי דוברת אשד, העדיף את הצעת החברה מתוך מיגוון פניות שהגיעו אליו מהשוק הפרטי והציבורי

חברת אשד רובוטק, הנסחרת בבורסות של ת"א וניו-יורק לפי שווי של 70 מיליון דולר, הודיעה היום (ב') על הצטרפותו של האלוף אלכס טל, מפקד חיל הים היוצא, לעמוד בראש חטיבת ההשקעות והיזמויות של החברה, שהוקמה לאחרונה.

האלוף טל סיים את שירותו הפעיל כמפקד חיל הים בינואר 2000, ולדברי דוברת אשד, העדיף את הצעת החברה מתוך מיגוון פניות שהגיעו אליו מהשוק הפרטי והציבורי. באשד רובוטק מסרו היום, כי טל צפוי להקצאת אופציות, כמקובל בקרב מנהלים בכירים בחברה.

כיום מנוהלת אשד רובוטק ע"י שלושה מנכ"לים משותפים - חיים שלייפר, רפי ערבות ונועם קרא-עוז. השלושה ודירקטורים נוספים בחברה מחזיקים כ-50% מהון המניות שלה.

לאשד רובוטק, שבתחילת השנה הנוכחית נסקו מניותיה לשווי של כ-250 מיליון דולר, שתי חטיבות נוספות: חברה בת, העוסקת בשותפות עם הקונצרן היפאני YASKAWA, לפיתוח ולייצור מוצרי בקרת תנועה ובקרי רובוטים לשוק התעשייתי, וכן חטיבה המאגדת את פעילותה המסורתית - הדרכה ולימוד של טכנולוגיות ייצור ממוחשבות.

(ראה הרחבה ב"שוק ההון")