14:20: דרעי נכנס לכלא. 14:25: אבנים ועצורים

זה התחיל כמו הפנינג, נמשך כמו וודסטוק והסתיים בניסיון של צעירים תומכי דרעי לפרוץ את מחסומי המשטרה בכניסה לכלא איילון

10:00. מתחילה התקהלות במגרש החנייה של כלא ניצן, בסיס קליטה ומיון של שירות בתי הסוהר. גברים ונשים רבים, צעירים, ילדים, תינוקות בעגלה. זה נראה כמו הפנינג עממי עם סנדוויצ'ים ושתייה וריקודים.

השלטים שנישאו אמרו "לשחרר את אריה דרעי", "לא נשכח ולא נסלח", "חזק וברוך", "הם מפחדים", "לא תעצרו את המהפכה". הכוכב השני אחרי דרעי, היה עזר וייצמן בצילום שלו מול צילום של אריה דרעי: "תראו מה שצבע יכול לעשות".

10:30. מתחילה החתמה המונית, עצומה של תושבי ישראל לרשויות השלטון "לשחרר את אריה דרעי".

10:50. קוראים לנשים לשמור על הצניעות, נשים מימין גברים משמאל. הזמר בני אלבז, מכריז על יום מלחמת גוג ומגוג, ושם מוסיקה מ"אקספרס של חצות": לדבריו, זה הכי מתאים בימים אלה. בקהל מחלקים מיץ. משאית קירור גדולה של שטראוס מחלקת מיץ ממותק אדום קר ובחינם.

10:55. אלבז מתחיל לחמם את הקהל במוסיקת רוק כבד כשהשמש מכה באנשים.

11:05. לבמה עולה "ר' אורי" (היום עלה ספק אם בכלל הוא הוסמך לרבנות), אורי זוהר כמו במיטב ימיו כסטנדאפיסט לתפארת, אם תעצום עיניים תהיה ב"לול".

11:45. הודיעו שהממשלה החליטה לפרק את משרד הדתות. כמה צעירים עם ווק-מן צחקו:"נו, באמת זה מתאים להם". אורי זוהר ממשיך לדבר מעל חצי שעה, וההפנינג נכנס לשיא. הוא שולח את האנשים לשתות, מדבר על "שלטון החוק שלהם", מדבר על "שלטון התורה שלנו".

זוהר מדבר על התקשורת, וכמו בימים ההם הוא פונה לעיתונאית שעמדה מולו ואומר לה: "בואי בובה מותק, תחבשי כובע, תפסיקי לעשן". אח"כ הוא אומר: "בואו נפתח את הכל. זו לא מלחמה נגד אריה דרעי, זו מלחמה נגד כולנו. הצלמים הם צדיקים, ושם למעלה בצמרת שלהם, חותכים להם את השרצים ומסדרים אותם. אבל ברוך ה', גם אנחנו קנינו מצלמת וידאו, אפילו שתיים. זה אחרי שאריה דרעי לקח מתחת לשולחן, והיה לנו כסף לקנות". כל הקהל פורץ בצחוק גדול.

זוהר מספר על הקלטת שהוא רוצה להוציא, "אני מאשים 2", אשר לדבריו תוסיף עוד 17 מנדטים. הוא מבטיח להכין תקציר משפטי על כל משפט דרעי, ועל אמיתותו יחתמו בכירי המשפטנים בישראל, התקציר יישלח למיטב הכוחות המשפטיים בעולם, באמריקה, באנגליה ובבלגיה, "והם יחליטו אם הוא זכאי או לא זכאי, אנחנו בטוח לא נשתוק".

12:15. שוב בני אלבז: "הדרוזים מהגליל איתנו פה"! כל הקהל מריע.

12:25. הרב דוד יוסף עולה לבמה. הוא הכי קשה והכי משתלח מכולם. מדבר על אהבת ישראל, אבל מספר ש"קיבל טלפון מהרכב של אביו שהמשטרה לא נותנת לשיירה לעבור, ויש פצועים ופצועים קשה בסביבה של הרכב". הוא מלהיט את הרוחות ומדבר על מדינת משטרה, מצד שני אומר ש"אנחנו מתנהגים יפה".

12:40. אורי זוהר חוזר: "הם כולם מחכים שאנחנו נאבד את העשתונות, ואנחנו נוכיח להם שהניצחון אצלנו. אנחנו לא מאבדים עשתונות, אנחנו מתנהגים באהבת ישראל". בשמיים מסתובב מטוס הנושא את השלט "גנב מספר 1". הקהל לרגע זועק, אבל זוהר אומר: "אל תתייחסו אליהם".

12:50. עולה הרב דוד אלבז, מדבר "על הכבשה התמימה שרצתה קצת חלב לילדיה" ומכריז על התחלת המהפכה.

13:20. הרב עובדיה יוסף מתיישב ואומר: "אנחנו בני תורה, דרכינו דרכי נועם". הוא מבקש מהקהל לא להלהיט את הרוחות.

13:25. אורי זוהר אומר לציבור החילוני: "תרגעו, אנחנו לא רוצים מדינת הלכה. אנחנו מחכים למשיח, הוא יבוא ויביא עימו את מדינת ההלכה".

13:30. מתחילים לזרז את הרבנים. הרב ברוך אבוחצירא עדיין מדבר על נס שיבטל את הגזירה.

13:45. הרב דוד יוסף מדבר על "יום הבסטיליה של יהדות ספרד". אריה דרעי קם לדבר ומולו מונף דגל ישראל גדול בשחור-לבן. דרעי מבקש מהצלמים לזוז, ובקהל מדברים על ראש הממשלה הבא של ישראל ועל מנהיג הדור. לא נותנים לו לדבר: הוא מבקש לדבר - הקהל לא נותן. דוד אלבז שר, והמחזה נראה כמו וודסטוק בשיאו: ילדי הפרחים-הפאות שרים כמו פעם.

14:00. אריה דרעי מתחיל לבקש סליחה. הוא מבקש סליחה מרבנים, הוא מבקש סליחה שגרם את מה שגרם, ובסוף אומר: "אני מבקש מחילה סליחה וכפרה, ממורנו ורבינו הרב אלעזר מנחם שך, על הצער שגרמתי לו ועל הדמעות. אנא, בשוגג, בלי כוונה, מחל לי, כפר לי".

14:20. דרעי הולך אל מאחורי הבמה ונכנס לשערי הכלא.

14:25. מהומה וצעקות. צעירים מנסים לפרוץ את מחסומי המשטרה בכניסה לכלא, זורקים אבנים לעבר שוטרים ואנשי תקשורת. יש עצורים.