ראש ממשלת קנדה לשעבר, קים קמפבל, מצטרפת לדירקטוריון אי-שים

אי-שים מפתחת כלים לסימולציה המיועדת לפיתוח מוצרים חדשים, וגם כלים המאפשרים לגולשים ברשת האינטרנט לבדוק באופן מקיף מוצרים ומכשירים שונים המוצגים באתרי המסחר

הכל אנשים. טכנולוגיה לבדה, אתם יודעים, כבר לא מספיקה היום. וכדי להגיע לשווקים צריך להכיר את האנשים שעומדים מאחורי החברות. לכן, כנראה, היה כל כך חשוב לצביקה מרום, השולט בחברת באטמ, הנסחרת בלונדון, לשכור את שירותי הייעוץ האסטרטגי והשיווקי של בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר, ומאותה סיבה בדיוק, יעקב פרנקל, נגיד בנק ישראל לשעבר, מונה ליו"ר הדירקטוריון של EMC medical. הצלחתם לפתוח דלתות, שתורגמה גם לזינוקים במחירי המניות, רק גירתה חברות אחרות לחזר אחריהם באופן נמרץ. בסופו של דבר נענה נתניהו לאלקטריק פיול והוא מכהן שם כיום כיועץ מיוחד, ופרנקל מונה גם לדירקטוריון של גיאו אינטראקטיב. בתמורה, רק נזכיר, נהנים אישים אלו מהטבות שמנות דרך אופציות שמוקצים להם במחירי מימוש נמוכים במיוחד.

בכל מקרה, כמובן שלא רק באישים הללו מדובר. היום התברר, כי אי-שים, המפתחת כלים לסימולציה המיועדת לפיתוח מוצרים חדשים, וגם כלים המאפשרים לגולשים ברשת האינטרנט לבדוק באופן מקיף מוצרים ומכשירים שונים המוצגים באתרי המסחר, צרפה למועצת המנהלים שלה את קים קמפבל, לשעבר ראש ממשלת קנדה. קמפבל, שהיתה האישה הראשונה שהחזיקה במשרה זו בקנדה, כיהנה לפני כן גם כשרה במספר תחומים, לרבות כשרת המשפטים.

לדברי ירון אלדד, סמנכ"ל הכספים של החברה "קים קמפבל מכירה את כל החברות הגדולות ואת אנשי העסקים שעומדים מאחוריהן. אנחנו מצפים שהיא תעזור לנו לפתוח דלתות בכל מיני מקומות. מעבר לזה, אנחנו מצפים שהיא תעזור לנו בעיצוב האסטרטגיה של החברה".

- איך הגעתם אליה?

"היא מקורבת מאוד למשפחת בלזברג הקנדית, בעלת המניות הגדולה בחברה".

כך או אחרת, דבר אחד ברור. מעבר לפתיחת הדלתות, מקווים בעלי המניות, כי קמפבל תצליח להוציא את המניה התקועה מהבוץ. מניות החברה, שנסחרו בשיאם בחודש מארס במעל 40 דולר, על רקע הגאות בוולסטריט והפוטנציאל של מוצרי החברה המיועדים לשוק ה-B2B, נפלו מאז בכ-90% למחיר של כ-4.3 דולרים (אתמול צנח מחיר המניות בכ-15%). במחיר זה, אגב, נסחרת החברה בשווי של כ-47 מיליון דולר.