קשת רכשה עונה שנייה של "הבורגנים"

הצופים הקבועים: צעירים, בעלי השכלה גבוהה

זכיינית ערוץ 2 שידורי קשת, החליטה לרכוש עונה שנייה מהסדרה המצויינת "הבורגנים", בהפקת מטר הפקות. הרכישה כוללת פיתוח והפקה של 16-13 פרקים בעונה שנייה. העונה הנוכחית של הסדרה כוללת 16 פרקים. מקשת נמסר, כי טרם הוחלט בינם לבין מפיקי הסדרה כמה פרקים (13 או 16) יהיו בעונה השנייה, והדבר הוא תלוי-כתיבה.

הפרק האחרון בעונה הנוכחית של הסדרה ישודר ב-31 בדצמבר. לפני פרק זה ישודר פרק שצולם כולו באמסטרדם.

עוד נמסר מקשת, כי בימים אלו משלימים היוצרים את כתיבת תסריטי פרקי העונה הבאה.

"הבורגנים" עלתה לאוויר בתחילת ספטמבר (ימי א' בשעה 21:45) והיא זוכה לנתוני צפייה טובים, וביקורות כמעט אחידות על איכותה הגבוהה. הסדרה אף זכתה לתואר 'אחת מסדרות הדרמה הטובות ביותר ששודרו אי פעם בערוץ 2'.

מניתוח נתוני הצפייה, שנעשו בקשת לאחר שידור 8 פרקים (בין התאריכים 10/9-12/11) נמצא, כי הסדרה שומרת על יציבות רייטינג שנע סביב 17-16% (בקרב משקי בית יהודיים).

צופי הסדרה "הקבועים" הם בעיקר צופים צעירים (34-25), בעלי השכלה גבוהה. הסדרה זוכה לרייטינג גבוה יותר מזה של רצועת שידור זו במשקי בית ובקהלים של בעלי השכלה גבוהה ובני 34-25, וכך גם ה-SHARE לה זוכה הסדרה בקרב קהלים אלו.

כמו כן, הנתונים מראים, שהרייטינג של הסדרה נמצא במגמת עלייה בקרב בעלי השכלה גבוהה ובקרב גילאי 34-25. אינדקס גבוה משמעותית (מעל 160) נרשם בקהלים אלו מאינדקס הרצועה בערוץ 2 בימי חול.

בסקר ארצי שהזמינה קשת, ונערך על מדגם של 500 איש, יהודים, בני 18 ומעלה נמצא, כי 66% מכירים או שמעו על התוכנית, 80.3% מהצופים בה יודעים באיזה יום משודרת התוכנית, 82% מהצופים בסדרה נהנים ממנה, ו-85% מהצופים בטוחים או חושבים שיצפו בתוכנית בעתיד.