משרד הפרסום מקאן- קשר-בראל זכה בתואר "הסוכנות היצירתית של השנה" בקבוצת מקאן-אריקסון
העולמית. הזוכה בתחרות נבחר על בסיס העבודות שנעשו השנה, על פריצות דרך קריאטיביות
שנעשו במהלכה, ועל פיתוח כלים לעבודה קריאטיבית.
McCann-Erickson היא קבוצת פרסום ותקשורת עולמית, המחזיקה בכ-140 סוכנויות
ומחזור העסקים שלה עומד על כ-20 מיליארד דולר. מקאן- קשר-בראל היא משרד הפרסום
הגדול בישראל עם מחזור תקציבים של כ-75 מיליון דולר. בינואר הקרוב יציג צוות
המשרד כלים חדשים, המאפשרים לייצר ולמדוד איכות קריאטיב על פי מתודולגיה מובנית.
את הכלים פיתח צוות קריאטיב בראשות סמנכ"ל הקריאטיב, אורן פרנק, והקריאטיב
פלנר, אייל לינור. הנהלת מקאן-אריקסון מתעתדת ליישם כלים אלה בסוכנויותיה בעולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.