סאבוויי תספק לחמים לבונז'ור

רשת הסנדביצ'ים "SUBWAY" חתמה על הסכם עם חברת "בונז'ור" לאספקת הלחמים להכנת הסנדביצ'ים לסניפי הרשת. מדובר באספקה של כ-4,000 לחמים ביום לכל 23 סניפי הרשת. עד כה סיפקה את הלחמים חברת "גידרון".

בתוך כך, עומדת להיחתם העסקה להכנסת החברה הקבלנית עופר & אריה כשותפה ברשת סאבוויי, כפי שנחשף ב"גלובס". בזמנו הוערכה החברה בכ-1.3 מיליון דולר, אולם מאז הערכת שווי זו זכה זכיין של סאבוויי בבארות יצחק במכרז צה"ל למכירת סנדביצ'ים, בעסקה שמוערכת בכ-20 מיליון שקל לשלוש שנים.

יאיר תמיר, מנכ"ל "SUBWAY" בארץ, ציין, כי בימים אלה החלה הרשת, בשיתוף "בונז'ור", בניסויים להכנת לחם ישראלי מיוחד נוסף שיוגש בסניפי הרשת, המשלב לחם ג'בטה, לחם שיפון ולחם דגנים. עוד מסר תמיר, כי בנוסף לאספקת הלחמים, הוסכם עם "בונז'ור" כי זו תספק גם מגוון מיני מאפים עבור הקמת פינות "קפה מאפה" בתוך הסניפים (בעיקר באלה הממוקמים בתחנות הדלק), אשר יציעו לצד ארוחות הסנדביצ'ים גם ארוחות קלות לשעות הבוקר והערב המאוחרות. סך היקף הפעילות עם חברת "בונז'ור" נאמד בכ-7 מיליון שקל בשנה.

רשת "SUBWAY" בארץ כוללת 23 סניפים, ובתוכניתה להגיע עד סוף שנת 2001 ל-30 סניפים פועלים, בשיטת הזכיינות, תוך מתן דגש להקמת סניפים בתחנות דלק ברחבי הארץ, באמצעות שיתוף פעולה עם חברות הדלק השונות.

עוד ציין תמיר, כי בשנה הקרובה מצפה הרשת להכפיל את מחזור המכירות שלה לכ-40 מיליון שקל. בתשובה לשאלת "גלובס", מסר כי הרשת סיימה את שנת 2000 עם היקף מכירות של 20 מיליון שקל, בהשוואה ל-17 מיליון שקל בשנת 1999.

אלא שגורמים בענף מציינים, כי סאבוויי מפסידה כ-3-2 מיליון שקל. הניסיונות להכניס כשותף אסטרטגי את אחד מהשחקנים בשוק הדלק, לא העלו פרי, למעט שיתוף פעולה בין סאבוויי לבין חברת "דלק".