שרת המסחר והתעשייה, דליה איציק, חתמה על שינויים בתקן הרשמי של הסולר למנועי
דיזל במטרה להפחית את שיעור המזהמים הנפלטים לאוויר ומסכנים את בריאות הציבור.
בין השינויים: הפחתה של שיעור הגופרית בסולר לכדי עשירית, בצעד שיחייב הכנסת
תוספים אחרים לסולר, כדי לשמור את סיכת המנועים ברמה נאותה לצורך ייעול פעילות
המנוע והקטנת פליטת המזהמים. בנוסף, הוגבלה כמות הפחממנים הארומטיים בדלק ל-11%
בלבד. בעבר לא הייתה כל הגבלה על כמות הפחממנים. השינויים ייכנסו לתוקף 60
יום לאחר הכרזתם ברשומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.