השותפות בין התאגידים היפאנים מיצובישי וטאיסיי נבחרה על ידי חברת ניו בנגקוק
אינטרנשיונל איירפורט NBIAC, לביצוע פיתוח ובניית בניין רחבת ההתקהלות לשדה
התעופה החדש של בנגקוק, תאילנד. המחיר שהוצע על ידי השותפות היה הנמוך ביותר,
ועמד על 33.73 מיליארד בהאט - 750 מיליון דולר.
NBIAC בחרה בנוסף גם בקבוצת שותפים נוספת לפיתוח טרמינל נוסעים בשדה התעופה
החדש, שמתוכנן להפתח לנוסעים בשנת 2004. הקבוצה כוללת חברות מגרמניה ויפאן,
והמחיר שהציעה לבניית הטרמינל הוא 20.84 מיליארד בהאט (455 מיליון דולר).
ההצעות שהוצעו על ידי שתי הקבוצות בשני המכרזים הן אומנם הנמוכות ביותר, אך
עדיין נחשבות ליקרות מדי עבור הנהלת חברת שדה התעופה, אשר שוקלת כעת את צעדיה.
העיר בנגקוק היא צומת תחבורה ותעופה מהראשיים באסיה בכלל והגדול ביותר בחצי
האי הודו-סין. תיירים ואנשי עסקים בדרכם לתאילנד, וייטנאם, לאוס, קמבודיה ומינמאר
(בורמה), עוברים רובם ככולם בשדה התעופה של בנגקוק, שנחשב כבר היום למודרני
ונוח. *
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.