מילי אביטל בקמפיין לכרמל מזרחי

שחקנית הקולנוע הישראלית מילי אביטל, תככב בקמפיין הטלוויזיה החדש של כרמל מזרחי, לסדרת היינות פרייבט קולקשן. הקמפיין הוא מבית היוצר של מקאן קשר בראל. על פי הערכות, קיבלה אביטל 50 אלף דולר על השתתפותה בסרט. סך עלות ההפקה הסתכמה בכ-120 אלף דולר, מתוך סך תקציב הקמפיין - כ-600 אלף דולר.

הסרטון הנוכחי הוא המשך לקמפיין מלפני שלוש שנים, בו ממליצים שפים צרפתיים על היין. הפעם, מציג הקמפיין שלוש מסעדות ושפים בניו יורק, שטועמים את היינות ומחווים דעתם. אורן פרנק, סמנכ"ל הקריאטיב של מקאן קשר בראל, אומר על הבחירה במילי אביטל: "היא מייצגת מה שלדעתנו פרייבט קולקשן מייצג - הצלחה ישראלית בחו"ל. זה מוסיף הרבה חום ואנושיות בקמפיין שהוא בעיקרו טסטמוניאל של ברי סמכא אמיתיים".

מוטי סלע, מנהל אגף השיווק של כרמל מזרחי מסר, כי הבחירה במילי אביטל, השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בחו"ל, מבטא נכונה את תדמית המותג: יין ישראלי הזוכה לתשבוחות בחו"ל". המסעדות השממתפות בסרטון הן: מסעדת ז'אן ז'ורז' (Jean Georges), מסעדת בלת'זאר (Balthazar), והמסעדה היפנית בונד סטריט.