גר ביפו? מבקר עיריית חולון?

בספטמבר 1997 קבעה השופטת בדימוס חנה אבנור, בישיבתה כנשיאת בית-הדין העליון של תנועת הליכוד, כי אטרקצ'י רשם את כתובת חנות הירקות של אביו בשדרות ירושלים ביפו כמקום מגוריהם, שלו ושל אשתו סיגלית, על-מנת להתמודד בבחירות בסניף יפו.

בפסק-הדין נכתב, כי "התנהגות החברים... ראויה לגנאי לא רק משום שהיא פוגעת במוסר וטוהר המידות, אלא שהיא משבשת את סדרי הארגון בתנועה ופוגמת בטוהר הבחירות". אטרקצ'י אף הושעה מהתנועה, יחד עם אחרים, לתקופה של שלושה חודשים.

עד לכניסתו לתפקיד מנכ"ל לור"ם עבד אטרקצ'י משך שמונה שנים בעיריית חולון, חלקן בתפקיד ממלא-מקום מבקר העירייה. בישיבת ועדת המנגנון של לור"ם, שדנה במינויו למנכ"ל החברה, אמר אטרקצ'י כי כיהן "בשנים האחרונות כמבקר עיריית חולון". סגן ראש העיר בתקופה זו, שלמה ארז (איש ליכוד), טוען כי לא היו דברים מעולם. בתגובה לשאלה בעניין מסרה דוברת עיריית חולון: "מר אטרקצ'י לא עבר מעולם מכרז לתפקיד מבקר עיריית חולון. מר אטרקצ'י שימש בתפקיד עוזר מבקר עיריית חולון, אולם חתם על מסמכיו בתואר 'מבקר'".

אטרקצ'י: "מינואר 1993 ועד אפריל 1998 שימשתי כמבקר עיריית חולון בפועל".

ספק אם, לאור האמור, עמד אטרקצ'י בתנאים ההכרחיים כדי להתמנות למנכ"ל חברה ממשלתית: ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד בכיר בתאגיד עיסקי בעל היקף עסקים משמעותי, או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי. בתגובה לשאלה שהופנתה לוועדה לבדיקת המינויים במגזר הציבורי, בראשות השופט רביבי, נמסר: ראש ועדת המינויים אינו יכול להגיב לגבי מינויים שאושרו בתקופה שבה לא עמד בראשות הוועדה".