"רייטבלט בהלם קרב עסקי"

דדי בורוביץ', מבעליה החדשים של ניו-פארם, משיב לטענותיו של רייטבלט. שמח בפארם

"סופר-פארם הציעה לרכוש את ניו-פארם ב-25 מיליון דולר, ואנחנו בשישה מיליון דולר", משיב דדי בורוביץ', מקבוצת הרוכשים של קלאב-מרקט וסקאל ספורט, לטענות שמעלה רייטבלט. "אם אני יכול לקחת את זה בשישה מיליון ולמכור לו ב-25, להרוויח 19 מיליון דולר, מה אפשר להגיד על עסקה כזו, שהיא אידיוטית? תמיד אנחנו יכולים למכור לו ולהרוויח 19 מיליון דולר".

על קביעתו של רייטלבט, שלפיה תוצע ניו-פארם למכירה בתוך פרק זמן של שנה, משיב בורוביץ': "אינני מכיר את רייטלבט, ואינני יודע במי מדובר. אך אם הוא היה איש יותר רציני, שלומד את התוכנית העסקית, נראה לי שהיה משתכנע שסופר-פארם תימכר הרבה לפני ניו-פארם. הדברים שלו נותנים לי עוד יותר תקווה ממה שיש לנו בלאו-הכי לגבי ניו-פארם. מעולם לא קבעתי למישהו שיש לו נכס מתי למכור את הנכס שלו. עם כל הניסיון שיש לי בעסקים, אף פעם לא נתקלתי באמירה כזאת. אנחנו לא מתכוונים למכור את ניו-פארם".

באשר לטענת היעדר הסינרגיה בין קלאב-מרקט וניו-פארם, אומר בורוביץ': "עוזר לנו מאוד ללמוד מי זה המנכ"ל של סופר-פארם. הוא צריך ללכת קצת ללמוד שבכל העולם רשתות השיווק עוברות לפארם. ולא רק בכל העולם, אלא גם בשופרסל, בקו-אופ ובקלאב-מרקט. אם זה לא סינרגטי, אז הוא לא יודע מה הפירוש של המילה סינרגטי.

"מי אמר לרייטבלט שהמטה של קלאב-מרקט יישאר בצפון? בהחלט קל לי להבין את כל הלחץ שלו, כי ניו-פארם שהוא זוכר מהעבר כבר לא תהיה דומה לניו-פארם בעתיד. אני בהחלט מבין את הפחד והלחץ שלו. הרבה אנשים שאני זוכר ממלחמות ישראל נכנסים ללחץ.

"דבר אחד יוסי רוזן ואני, שבאים מאותה חטיבת צנחנים ועברנו הרבה מלחמות יחד, לימדנו ושיננו - לא לזלזל באויב. אצלנו, בכל העסקים, מנהל שמזלזל באויב אנחנו מעבירים אותו לצד האויב. הוא הפך להיות אויב של עצמו.

"ראיתי במלחמות חבר'ה בהלם קרב, ואני מאמין שרייטבלט בהלם קרב עסקי. הוא צריך להתעשת כמה שיותר מהר, ולהתכונן. פשוט חבל לי עליו, כי שמעתי שהוא בחור טוב. אנחנו מאחלים לו שיישאר בסופרפארם, כי החיים שלנו פשוט יהיו יותר קלים".