טלנובלה סלולרית

ערוץ 3 מדווח על רייטינג של 8% לסדרה "לחיי האהבה"

חברת טלכלל, שמתמחה בשירותי CALL CENTERS, תפעיל ערוץ סלולרי לטלנובלה "לחיי אהבה" של ערוץ 3, שיספק תכנים למעריצי הסדרה.

המיזם הוא שיתוף פעולה עם חברת הסלולר סלקום, שתציע את הערוץ ללקוחותיה, וכן עם חברת ערוצי תוכן תקשורת, ערוץ 3 בכבלים ומפיקי הסדרה, דרסט הפקות. במסגרת המיזם יפעילו מערכות טלכלל פורום לצופי הסדרה, במסגרתו יתקיימו צ'אט יומי עם כוכבי הסדרה, חידון טריוויה נושא פרסים על הסדרה, ותקצירים של פרקים עתידיים שיסופקו בלעדית בערוץ.

כמו כן יוכלו המעריצים להעמיק את היכרותם עם כל אחת מדמויות הסדרה באמצעות פרופיל הדמויות בערוץ, וכן לשמוע את שיר הנושא של הסדרה. כוכבת הסדרה, רונה, הקליטה באולפני "טלכלל" לקראת פתיחת הערוץ הסלולרי את הפתיח של הערוץ.

לדברי מנכ"ל טלכלל, יואב בן יקר, המיזם מציג שידוך בין ספקי תוכן לספקי תשתית, ליצירת מדיום תקשורתי אינטראקטיבי חדש ומגוון. לדבריו, מערכות התקשורת של טלכלל מציעות הפעלה פשוטה ואינטראקטיבית של תכני הערוץ, שיהיו זמינים למעריצים באמצעות התשתית הסלולרית.

מיזם הערוץ הסלולרי של "לחיי אהבה" ילווה בקמפיין פרסום ומבצעי קידום. תוכניתו של שדרן הרדיו דידי הררי, "דידי לוקאלי", תתן חסות לערוץ. כמו כן תעניק מפיקת ערוץ 3, ICP מגוון פרסים למשתמשים בהם: חפצים מתוך הסדרה כמו השמלה הוורודה של רונה, השתתפות כניצבים בסדרה, ארוחה בחברת שחקני הסדרה וכן ביקור באולפנים בזמן צילום אחד מפרקי הסדרה.

מערוץ 3 נמסר, כי הסדרה התייצבה על רייטינג של כ-8%, זאת לפי נתוני סקר של חברת תסקיר עבור חברות הכבלים.