י-ם: החלה העתקת תוואי הרכבת ברח' יפו

העבודות, שיבוצעו על-ידי חברת אלי וששון בראשי, יכללו הקמת תשתיות למים, ביוב, ניקוז, תקשורת, חשמל, רמזורים ותאורה

חברת מוריה החלה בביצוע עבודות העתקת תשתיות בתוואי הרכבת הקלה ברחוב יפו שבמרכז ירושלים. במסגרת העבודות יבוטלו התשתיות תחת התוואי הראשון, בו היתה אמורה הרכבת לעבור, ותוקם מערכת תשתיות חדשה בסמוך.

העבודות, שיבוצעו על-ידי חברת אלי וששון בראשי, יכללו הקמת תשתיות למים, ביוב, ניקוז, תקשורת, חשמל, רמזורים ותאורה. תחילת העבודות הן בכיכר נורדאו שבשכונת רוממה ומזרחה עד לרחוב נבון. עלות העבודות מוערכת ב-15 מיליון שקל, והן יימשכו כ-14 חודשים.

מנכ"ל חברת מוריה, יעקב אדרי, אמר ל"גלובס": "במסגרת העבודות חלו שינויים בהסדרי התנועה ועתידים לחול שינויים נוספים עם התקדמות העבודות. כך למשל, נאסרה תנועת רכב פרטי ומוניות ברחוב יפו בקטע כיכר הדווידקה ורחוב הטורים".

מסלול הקו הראשון שאורכו 13.8 ק"מ, יתחיל בשכונת פסגת זאב שבצפון, לאורך כביש מספר 1 (העירוני), כיכר העירייה לאורך רחוב יפו ועד ציר הרצל.