HEI תנהל את מלון דניאל בהרצליה

תקופת ההסכם היא 24 שנה, אך קיימת אפשרות יציאה ממנו לאחר שנתיים; HEI היא הזכיינית בישראל של מריוט ורנסאנס, מותגים של חמישה כוכבים, ושל קורט-יארד - מותג של ארבעה כוכבים

חברת HEI, שבבעלות משפחת זבלדוביץ', תנהל את מלון דניאל בהרצליה. הסכם על כך נחתם בסוף השבוע בין HEI לחברת מגדל דניאל, מלון דירות, והוא נכנס לתוקף החל מהשבוע. תקופת ההסכם היא 24 שנה, אך קיימת אפשרות יציאה ממנו לאחר שנתיים. ההסכם משלב תקופות של ניהול בלבד, ותקופות של ניהול עם דמי שכירות מוסכמים, ובנוסף לכך, תבוצע גם השקעה בשיפוץ המלון על-ידי שני הצדדים להסכם.

HEI היא הזכיינית בישראל של מריוט ורנסאנס, מותגים של חמישה כוכבים, ושל קורט-יארד - מותג של ארבעה כוכבים. במלון דניאל 215 חדרים ו-161 דירות. ההשקעה הראשונית של HEI תהיה בהשלמת אגף חדש, הכולל 39 חדרים, ובשכלול הספא.

HEI נאלצה לסגור בשנה האחרונה שניים ממלונותיה בנצרת, עקב אירועי האינתיפאדה. היא מתכוונת להפוך את מלון דניאל למלון הדגל שלה, ולדבריה, ישמש ניהולו כמנוף להרחבת פעילותה באיזורים נוספים בארץ, כגון ירושלים, אילת וים-המלח.

הבעלים של HEI, פויו זבלדוביץ', מסר לאחר חתימת ההסכם, כי ההחלטה להשקיע במלון דניאל נובעת מהאמונה, שעם היציאה מהמשבר הכלכלי הנוכחי, הנובע מהמצב הביטחוני, ישוב לקדמותו הפוטנציאל הכלכלי הטמון בתחום התיירות. "ביצענו את ההשקעה אף שמעטים אנשי העסקים מחו"ל שישקיעו כספים בארץ בתקופה זו, במיוחד בענף התיירות", אמר.

הבעלים של מלון דניאל, ראובן אלה, הוסיף: "התוצאות העסקיות של המלון היו טובות בשנתיים האחרונות, ומעל הממוצע באיזור. המלון התנהל בצורה טובה, ואני שמח למסור את ניהולו לחברה מקצועית ואמינה, שתצעיד אותו צעד נוסף קדימה ואפילו תשקיע כסף בשיפוצו ובמיצובו. זוהי השקעה טובה ולטווח ארוך".