חברת פודליין שיווק, מקבוצת היינץ-רמדיה, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג התה האנגלי "טווינינגס" (TWININGS) בישראל. בימים אלו תחל פודליין בשיווק 11 סוגי תה טווינינגס, בהם תה שחור, תה שחור בטעמים, תה ירוק ותה נטול קופאין. בהמשך הכוונה היא גם להיכנס גם לחליטות צמחים.
פיני פרבר, מנכ"ל פודליין, מסר כי קבלת הזיכיון של טווינינגס תאפשר הרחבת קהלי היעד וכניסה לנקודות מכירה נוספות, בשוק הפרטי והמוסדי. פרבר מצפה להשיג נתח שוק של 5% בתום שנת הפעילות הראשונה. החברה מכוונת את מאמציה לשוק התה פרימיום בישראל.
שוק התה בישראל מוערך בכ-230 מיליון שקל בשנה, והוא נחשב לאחד השווקים מהירי הצמיחה בענף המזון בארץ, הגדל ב-15%-10% מדי שנה, בעיקר הודות לפעילות השיווקית המושקעת של חברת תה ויסוצקי, השולטת בכ-75% מנתח השוק. השחקן השני בגודלו בשוק התה הוא ליפטון המיובא, עם כ-10% נתח שוק. במשך שנים שיווקה דנשר את תה ליפטון ובקרוב עומד הזכיון לעבור לתמ"י בסטפוד, בעקבות רכישת בסטפוד על ידי יונילבר, יצרנית ליפטון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.