רכבת ישראל תיצור יותר מ-10,000 מקומות עבודה בשלוש השנים הבאות.
מדובר בתוספת של 9,800 משרות במסגרת פעילות הרכבת להקמת תשתיות מסילתיות. רוב העובדים הם קבלנים ופועלי תשתית, מפעילי ציוד מכני ומובילים. 1,000 משרות נוספות ייווצרו בין השנים 2004-2002 מהרכש הנייד של הרכבת, ובנוסף 50 עובדי תפעול ברכבת כגון נהגים, פקחים, קופות וכו'.
חישוב היקף המשרות מתבסס על חישוב הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. על-פי החישוב, 55% מסך ההשקעה בפרויקטים, שהם 860 מיליון שקל, הם עבור שכר עבודה. עלות מעביד ממוצעת בענף נאמדת ב-88 אלף שקל, ולכן תוספת המשרות בתשתיות היא 9,800.
רכבת ישראל מתכוונת לרכוש בקרוב מכשיר הדמיה להדרכת נהגי
הרכבת. עלות המכשיר 12 מיליון דולר, באמצעותו יכשירו ברכבת נהגים תוך שנה במקום
שלוש שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.