אני זוכר אותה מהקמפיין של קסטרו

קרייזי ליין מגייסת את יעל אבקסיס (וגם את הגימיק של קסטרו)

רשת האופנה קרייזי ליין העלתה בשבוע שעבר, לראשונה, קמפיין פרסום רחב היקף. לפני כחצי שנה הוחלט בחברה, החוגגת כבר בת-מצווה, לבחור לראשונה בתולדותיה משרד פרסום ולהקצות לו תקציב בהיקף מדווח של מיליון דולר, לצורך מיתוג ובידול של הרשת. במהלך המכרז לתקציב, הופצו שמועות על גיוסה של מיקי חיימוביץ' הממלכתית כדוגמנית הבית של החברה, כמצופה ממותג המבקש לפנות לנשים בנות 35 ומעלה, שאינן נראות כדוגמניות מסלול. לבסוף נבחר משרד הפרסום ליניאל-DDB.

כחודשיים לאחר שנבחר, בחר המשרד להפתיע ולהיות צפוי באותה עת, והימר דווקא על הפורמולה היפה והדקיקה - יעל אבקסיס. אותה אבקסיס שקנתה את עולמה (ואת זה של קסטרו), כשפתחה את המעיל לפני כעשור בקמפיין הטלוויזיה הראשון של קסטרו, בראשית ימי הערוץ השני. "אם זה עבד בשבילם זה בטח יעבוד בשבילנו", אמרו ככל הנראה בקרייזי ליין. ולא הסתפקו רק בליהוק הדז'ה-וו אלא גם טרחו להזכיר למי ששכח, וליהקו לסרטון גם גבר שיפתח את חליפתו אל מול אבקסיס.

כנראה שככה עושים בידול. הרבה דמיון לא נראה כאן. גם לא הנעה לפעולה. אם כבר הנעה לגול עצמי. אם הפרסומת כבר תקים מישהי מהספה לכיוון הקניון, סביר להניח שתחנתה הראשונה תהיה דווקא החנות הקרובה של קסטרו.

אפרים ליניאל, מנכ"ל ובעלי ליניאל-DDB, אמר בתגובה: "יעל אבקסיס מייצגת את קהל היעד. היא נשית ויפה וחשבנו שהיא מתאימה". ליניאל, סירב להתייחס לשאלות בנוגע לאלמנטים המזכירים את הקמפיין הוותיק של קסטרו.