משרד התחבורה יאפשר ככל הנראה לעיריית תל-אביב ולעיריית פתח-תקווה להשתתף במכרז להפעלת קווי תחבורה ציבורית במטרופולין תל-אביב. הצדדים מנהלים מו"מ מתקדם, לאחר שהוגשה עתירה מינהלית נגד החלטת ועדת המכרזים, שמנעה מהעיריות להשתתף במכרז.
עיריית תל-אביב, בשיתוף עם עיריית פתח-תקווה, פעלו להגשת הצעה במכרז להפעלת 23 קווי דן. לאחר רכישת חוברת המכרז, ופעילות מצד העיריות לקדם את הצעתן, החליטה ועדת המכרזים כי לא תאפשר לרשויות מקומיות ולגופים ממשלתיים לקחת חלק במכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבוריים.
העיריות, באמצעות עוה"ד גדעון פישר ואיה רייך, עתרו לביהמ"ש המחוזי בירושלים, וקיבלו צו מניעה המשהה את קבלת החלטת ועדת המכרזים.
לאור ההליכים המשפטים והדיון הצפוי בעתירה, החל משרד התחבורה לנהל משא ומתן מתקדם עם העיריות, ובימים הקרובים אמורה להתקבל החלטה סופית בעניין. משרד התחבורה ביקש לדחות את הדיון בעתירה, וזאת במטרה לנסות ולסגור את העניין בפשרה מחוץ לכותלי ביהמ"ש.
פישר ורייך המליצו לעיריות להתנות הסדר פשרה שיאפשר להם להשתתף במכרז, בין היתר, בתשלום פיצויים בסך 20 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.