אחוזות חוף עברה ב-2001 מהפסד לרווח

לדברי מנכ"ל אחוזות חוף, יעקב מאיר, מדובר בהמשך מגמת השיפור של החברה בשנים האחרונות

הכנסות חברת אחוזות חוף מפעילות עסקית הסתכמו בשנת 2001 ב-12 מיליון שקל - גידול של 51% לעומת הכנסות החברה בשנת 2000. כך עולה מהדו"חות הכספיים של החברה, אשר יוגשו לדירקטוריון החברה בראשית חודש יוני. אחוזות חוף עוסקת בעיקר בתחומי הפעלת חניונים ובעבודות פיתוח ותשתית עבור עיריית ת"א. למעשה, החברה הינה החברה המרכזית לפיתוח תשתיות של העירייה בכל הנוגע לפרויקטים עירוניים.

בדו"חות החברה באים לידי ביטוי עלייה משמעותית ברווח הגולמי וברווח התפעולי, שגדלו בשיעורים של 87% ו-405% בהתאמה. סעיף הרווח הנקי מפעילות עסקית של החברה הסתכם ב-4.47 מיליון שקל, לעומת הפסד של 1.28 מיליון שקל בשנת 2001.

אחוזות חוף פועלת בין היתר בתכנון, הקמה ותפעול של חניונים חדשים, כשהבולטים שבהם הם החניון בכיכר רבין וחניון הבימה, שאושרו לאחרונה בוועדות התכנון. חניון הבימה הוא הפרויקט הראשון בארץ שיוקם במימון אג"ח מוניציפלי, וההערכות הן, כי תוך שמונה חודשים עד שנה ניתן יהיה לבצע את ההנפקה, לציבור או לסקטור המוסדי, על מנת לממן את הפרויקט.

לדברי מנכ"ל אחוזות חוף, יעקב מאיר, מדובר בהמשך מגמת השיפור של החברה בשנים האחרונות. לדבריו, "העיקרון של כל שקל שנכנס לחברה מפעילות עסקית יוצא לרווחת הציבור בדמות פרויקטים אחרים - יימשך". הגידול ברווחי החברה אינו מפתיע את מאיר, והוא צופה תוצאות לא פחות טובות בשנת 2002, למרות המצב הקשה בו מצוי המשק.