חדשות ישראל דורשת להאריך את תקופת הרשיון

חברת חדשות ישראל, בעלת הזיכיון להפעלת ערוץ החדשות הייעודי, דורשת ממועצת הכבלים והלוויין להאריך את תקופת הרשיון שהיא עתידה לקבל מהמועצה, כדי להקל על הזרמת הון מהבנקים לקבוצה.

לטענת בעלי החברה, על המועצה לשקול לבצע מספר שינויים בנוסח הרשיון, באופן שיקל על עלייתו הצפויה של הערוץ לשידור. לדבריהם, השינויים נחוצים לאור המצב הכלכלי הקשה שאליו נקלעה באחרונה תעשיית הטלוויזיה הרב-ערוצית.

נציגי הערוץ הופיעו ביום ה' בפני חברי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, וחזרו על מחויבותם לעלות לאוויר. בישיבה נטלו חלק דני גולדשטיין (מבעלי הערוץ), מנהל הערוץ משה שלונסקי, יו"ר החברה שמואל סלבין, בעלי מניות נוספים בחברה ונציגים נוספים מהנהלת הערוץ.

חברי המועצה ביקשו מנציגי ערוץ החדשות הייעודי לסקור את מצבם הכלכלי ואת תוכניותיהם, וכן העירו הערות שונות בקשר לתנאי הרשיון, העתיד להינתן בימים הקרובים. עו"ד יורם מוקדי, מנהל מינהלת הסדרת השידורים לציבור,ד0 אמר כי ברקע מרחפת כל הזמן השאלה אם הערוץ יעלה בסופו של דבר לאוויר. עם זאת, לדבריו, "הנחת העבודה שלנו בהכנת הרשיון מתבססת על עלייה לשידור, ונכון להיום, התרשמותנו היא כי ערוץ החדשות יעלה לאוויר עד סוף השנה".