עיריית ת"א יצאה בפרוייקט ייחודי הנקרא " קיץ 2002- דברים קורים בתל אביב-יפו", שמטרתו למשוך ציבור מכל רחבי הארץ לצאת ולבלות בתל אביב-יפו במהלך חודשי הקיץ, החל מחודש יולי, ולהנות משפע של הנחות, מתנות והטבות בכל תחומי הבילויים, התרבות והצריכה, בעקבות המיתון הכלכלי והמצב הביטחוני, גורמים לירידה משמעותית בהכנסות העסקים בעיר.
בין ההטבות שיוזמת העירייה: פתיחה של עסקים עד חצות, כרטיסים חינם למופעי התרבות בעיר, הנחות בבתי מלון הנחות בבתי קולנוע ועוד.
עיריית תל אביב-יפו תצא בימים אלה בקמפיין פרסומי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, הקורא לציבור הרחב להגיע לתל אביב יפו וליהנות משפע המבצעים, ההנחות, והמתנות שמציעים בעלי העסק ברחבי העיר.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים ושילוט חוצות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.