דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

יהושע TBWA בקמפיין ראשוני וייחודי לעיריית תל-אביב יפו

הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים ושילוט חוצות

עיריית ת"א יצאה בפרוייקט ייחודי הנקרא " קיץ 2002- דברים קורים בתל אביב-יפו", שמטרתו למשוך ציבור מכל רחבי הארץ לצאת ולבלות בתל אביב-יפו במהלך חודשי הקיץ, החל מחודש יולי, ולהנות משפע של הנחות, מתנות והטבות בכל תחומי הבילויים, התרבות והצריכה, בעקבות המיתון הכלכלי והמצב הביטחוני, גורמים לירידה משמעותית בהכנסות העסקים בעיר.

בין ההטבות שיוזמת העירייה: פתיחה של עסקים עד חצות, כרטיסים חינם למופעי התרבות בעיר, הנחות בבתי מלון הנחות בבתי קולנוע ועוד.

עיריית תל אביב-יפו תצא בימים אלה בקמפיין פרסומי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, הקורא לציבור הרחב להגיע לתל אביב יפו וליהנות משפע המבצעים, ההנחות, והמתנות שמציעים בעלי העסק ברחבי העיר.

הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים ושילוט חוצות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות