אתר "חבר'ה" מתרחב לעולם הסלולרי – בשיתוף פרטנר תקשורת

"חבר'ה", הפועל מזה מספר חודשים והינו מהאתרים הפופולריים ברשת האינטרנט; המיזם המשותף יאפשר לאתר וליצור קשר עם החברים הוותיקים, גם באמצעות הטלפון הסלולרי

במסגרת שיתוף הפעולה עם פרטנר יוכלו מאות אלפי משתמשי אתר "חבר'ה" (http://www.hevre.co.il/ ), ליצור קשר טלפוני באמצעות מערכת IVR מרובת תיבות קוליות, באמצעותן יוכלו להשאיר הודעות זה לזה. בנוסף למשתמשים חדשים, שאינם מתמצאים בסביבת המחשוב, יציעו פרטנר ו"חבר'ה" להירשם לשירותים דרך מספר גישה סלולרי: למלא פרטים, להיכנס לקהילה ולאתר חברים ותיקים ללא צורך בגישה לאינטרנט. באפשרות המשתמשים יהיה להירשם לקבלת התראות על כניסת הודעה לתא הקולי או לתיבת ה- email באמצעות SMS.

מדובר על קהילת ענק של מאות אלפי משתמשים שתתקשר באמצעות האינטרנט והסלולר, תקשורת אחד על אחד ותקשורת בפורומים ובצ'אטים רבי משתתפים, לפי חתכי קהילות כמו בית ספר, יחידת הצבא וכו'. כמו כן כל הפעילות תועתק גם ל-WAP.

עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן בפרטנר תקשורת אמר היום, כי שיתוף הפעולה של orange עם אתר "חבר'ה" יגדיל בצורה משמעותית את החשיפה לאתר ואת כמות המשתמשים באמצעות מערכת ההתאמה (matching) החכמה של אתר "חבר'ה", המכילה מאות אלפי משתמשים, אשר תעבור להיות גם קולית, שלא דרך האינטרנט, ותאפשר לאנשים שאין להם גישה ישירה לאינטרנט או לאנשים שאינם בקיאים ברזי האינטרנט להשתמש בשירות.

עודד קרן הוסיף, כי ב- orange מאמינים בפוטנציאל הגלום באתר ורואים את הצמיחה היומיומית שלו. החיבור של פרטנר עם האתר מהווה הרחבה וגידול טבעי מאחר ומדובר באתר "בעל אופי קהילות" זהה לפעילות הסלולרית של רשת orange.

שלמה ולדמן ושלמה אונגר, מנהלי חברת "מחשבה" ובעלי האתר "חבר'ה" אומרים, כי השותפות עם חברת פרטנר מצעידה את אתר "חבר'ה" צעד משמעותי מאד קדימה לקראת היותו אתר מספר 1 בישראל, הן מבחינת כמות המשתמשים הרשומים באתר והן מבחינת כמות ההודעות הכתובות והקוליות שנשלחות דרכו. כבר היום מהווה האתר את שלט החוצות הגדול ביותר והמפולח ביותר בארץ. יחד עם ההודעות הקוליות, הוא יהפוך למכשיר הכריזה הגדול ביותר בישראל.

על אתר "חבר'ה" www.hevre.co.il:

האתר מאפשר לאתר אנשים בתקופות שונות: חבר'ה מהתיכון, חבר'ה מתנועות הנוער, חבר'ה מהיסודי ומהחטיבה, חבר'ה מלימודים על תיכוניים, חבר'ה מהצבא, חבר'ה מהעבודה לשעבר. ניתן להירשם לכל קבוצות החברים וכך לפגוש חברים ממעגלים רבים.

בתקופה הקצרה, שבה פועל האתר כבר התקבלו אלפי פניות מרגשות מאנשים שמצאו זה את זה בזכות האתר.

באתר "חבר'ה" מעל 1,300,000 דפים נצפים ליום. לאתר נרשמו, תוך 6 חודשים, מעל 450,000 משתמשים ומידי יום מתווספים כ-2000 משתמשים חדשים. מידי יום מועברות בין המשתמשים כ- 50,000 הודעות.