אושרה תוספת תקציב בהיקף של 70 מיליון שקל לחברה מוריה לפיתוח ירושלים. תוספת זו תשמש בעיקר עבור כביש הר הצופים, כביש בגין- צפון, חיבור לכביש 45 ו-443 והמשך העבודות לנתיבי בתחבורה ציבוריים במסגרת פרויקט הרכבת הקלה.
ועדת הכספים של הכנסת אישרה לאחרונה את הגידול בתקציב. התוספת נעשתה לאור ניצול מירבי של תקציב מוריה, כאשר במקביל, רזרבות לפיתוח תשתיות תחבורה לא נוצלו ברשויות מקומיות אחרות.
כביש הר הצופים אמור להיפתח לתנועה בדצמבר. מדובר בכביש שיהווה כניסה מזרחית לירושלים, ואמור להקל על הבאים מאזור מדבר יהודה, מעלה אדומים וים המלח לירושלים.
פתיחת הכביש אמורה להקל במקביל על איזור הגבעה הצרפתית, שנחשב לצוואר בקבוק, אליו מתנקזים שבעות העומס תנועה ממעלה אדומים פסגת זאב.
גם החיבור של כביש בגין צפון (כביש עירוני מספר 4) לכביש 45 אמור להיפתח לתנועה בסוף השנה.
מנכ"ל חברת מוריה, יעקב אדרי אמר, כי עם התוספת התקציבית עומד התקציב בפועל של החברה ל-2002 על 400 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.