שלום מנובה, פרטנר הפתיעה אתכם עם תוכנית התעריפים הגלובלית שלה?
מנובה: "זה רעיון ישן של בלסאות', שיטה של סכום קבוע הכולל את כל העלויות. זו שיטה אמריקנית ומזמן דנו בזה בחברה. אחת הסיבות שפחדנו לצאת עם זה היא השאלה הצפויה של הלקוחות למה אנחנו לוקחים מחיר יקר על שיחה בין סלקום לסלקום".
המכרז אינו מגביל אתכם ומחייב להציע זמן אוויר?
"במכרז מדובר בסל ולא במחירי זמן אוויר. אנחנו יכולים לשחק איך שאנחנו רוצים עם הסל".
מה עומד לקרות בשוק הסלולרי?
"די קשה לומר אחרי זמן כל כך קצר. יש כאן חברה חדשה שנכנסה לשוק. כמו לכל חברה וכמו לכל מותג, יש לה סט של יתרונות וסט של חסרונות. היא נכנסת לשוק למוד סלולר ולא לשוק בתול, כמו זה שאנחנו נכנסו אליו לפני 4 שנים. המלחמה תהיה על שני סקטורים - הלקוחות הפנויים והלקוחות הקיימים - ושני הגורמים העיקריים שישחקו בתחרות יהיו האיכויות (טיב הקשר, זמינותו ומגוון השירותים) ועלות השירות".
פרטנר תצליח לצבור נתח שוק?
"כמו בכל שוק, כשנכנס מפעיל חדש הוא לוקח נתח שוק. בשוק שיש לו פוטנציאל גדילה זה בסדר גמור. לשוק הסלולר הישראלי יש פוטנציאל גדילה, ולכן סביר להניח שפרטנר תצבור נתח שוק. רק לאחר מספר חודשים נדע לאן זה הולך".
תהיה מלחמת תעריפים?
"יכול להיות, אבל לא סביר. רמת המחירים בארץ, שהוכתבה על ידי סלקום, נמוכה מאוד. זהו רף תחתון בעולם. אם המחירים יירדו לרמת תעריפי סלקום, הכלים שלנו להתמודד על לבו של הלקוח הם לא רק רמת המחיר.
הלקוח יצטרך לשקול מי נותן לו את חבילת השירות הטובה ביותר באופן יחסי למחיר".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.