40% מההשקעות בתשתיות תחבורה בשנים הקרובות ימומנו עלידי הסקטור הפרטי במכרזים בשיטות ה-P.F.I ,B.O.T. ההשקעה הכוללת בתשתיות תחבורה שתמומן מתקציב המדינה והסקטור הפרטי תסתכם ב-15 מיליארד שקל בחמש השנים הבאות.
כך אמר היום (ד') מנכ"ל משרד התחבורה, בן-ציון סלמן, בטקס החתימה על חוזה הזיכיון בין קבוצת סיטי פס למדינה, להקמה ולהפעלה של פרויקט הרכבת הקלה בירושלים.
בין הפרויקטים שיקודמו בשיטות אלו: הרכבות הקלות ירושלים, תל-אביב וחיפה, כביש 431, 531, הרכבת המהירה לירושלים, הרכבת לראשון לציון מערב ועוד.
לדבריו, השקעות לשנת 2002 בתשתיות התחבורה הסתכמו ב-6 מיליארד שקל - הסכום הגבוה ביותר שהושקע אי פעם בתשתית תחבורתית בישראל בשנה אחת.
סלמן ציין, כי אחוז ההשקעה בירושלים הוא הגבוה ביותר: בשנת 2002 הושקעו 420 מיליון שקל, וב-2003 הושקעו 500 מיליון שקל. מחצית מהסכום יושקע בעבודות המקדימות בפרויקט הרכבת הקלה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.