רשת ההמבורגרים האמריקנית Jack in the Box מבקשת להעניק ערך מוסף לנכסי הנדל"ן
שלה. לפיכך, היא תקים במגרשי החניה של מזללותיה מיני מרכולים ומשאבות דלק שיופעלו
24 שעות ביממה.
כבר עתה אלפי מרכולים מקצים שטח לדוכנים של רשתות ג'אנק פוד, בכללן: וונדי'ס,
סאבוויי ואפילו מקדונלד'ס. במקביל, רשתות סופרמרקטים מובילות כמו וול מרט וקוסטקו
כבר התקינו משאבות דלק במגרשי החניה שלהן כדי למשוך יותר קונים. ניסיון עבר
לא מוצלח של שיתוף פעולה בין ג'ק אין דה בוקס לבין חברת הדלק ארקו עיכב את
התפתחותו של הטרנד, אך ברשת ההמבורגרים בדקו ומצאו כי החיבור בין מרכול לתחנת
דלק מניב כ-1.25 מיליון דולר בשנה - הכנסה זהה לזו של מזללת המבורגרים. ההכנסה
הגבוהה תאפשר לרשת לרכוש נכסי נדל"ן יקרים יותר באזורים סואנים יותר.
בג'ק החליטו להקים 100-150 סניפים משולבים בתוך חמש שנים, כשכבר בשנה הבאה
יוקמו 8 סניפים חדשים נוסף על סניפי הניסיון הפועלים כבר בסקרמנטו קליפורניה.
רשת ההמבורגרים, אגב, לא תחבור לחברות הדלק כבעבר אלא תסתפק ברכישת הדלק ותמכור
אותו בעצמה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.